پولت می کنم

19 02 2009

این دولت ته نشور کانادا (با دستمال پاک کردن هم که نشد شستن!) طوری به عناوین مختلف از سر و ته این مواجب ما می زنه که شده حکایت شیر بی دم و یال و اشکم! سال گذشته میلادی، از قرار ماهی نزدیک 200 چوق از روی مواجب ما برداشته بود. دلم رو صابون زده بودم که سر سال که بشه میرم به عنوان اینکه زیر خط فقرم همه رو مثل هلو می ذارن کف دستم و من هم می زنمش به زخم زندگی! اما مثل اینکه کور خوندم! کلی از این ها واسه بیمه و هزار و یک کوفت و زهرمار دیگه بود و نهایتا 75% این مبلغ رو پس می دن. حالا باز هم جای شکرش باقیه.
امروز پدرم در اومد تا 12-10 تا فرم مالیاتی رو پر کنم. هنوز انگشتهام از صخره نوردی دیروز کمی کوفتگی داره. اگه یه خورده وضعش بد تر می شد دستم رو نمی تونستم برای شستن بمالم به هم. اونوقت لابد مجبور بودم بمالم به دیوار که خوب، صورت خوبی نداره اصلا!


کارها

Information

4 responses

19 02 2009
عباس

«کور خونده بودم»

19/5

19 02 2009
nemidoonim

اولش زده بودم «کور خونده بودم» اما عوضش کردم به چند دلیل. یکی اینکه شکل رایج این اصطلاح فقط تو همین زمانه. بعد اینکه «کور خوندم» در واقع همون «کور خونده ام» هست و از طرف دولت کانادا به من گفته میشه. برای همین…
عباس گیر دادیا D:

19 02 2009
امیر

آقا چرا صورت بدی داره؟
تو هر جا دوست داشتی می تونی بمالی

19 02 2009
Pooya

akhe mardom chi migan oonvaght?!

پاسخی بگذارید

