شش ماه گذشت

20 02 2009

از روزی که از وطن خارج شدم و پام رو اینجا گذاشتم شش ماه می گذره. ظاهرا باید نقطه عطفی باشه، چون حد اقلش اینه که از فردا می تونم درخواست ویزای کار بدم! ولی جدای از این حرف ها واقعا از وقتی که اومدم تا به امروز خیلی فرق ها کردم که خودم کاملا حس می کنم.
با اینکه بین دوستان ایرانی و به صورت تقریبا ایزوله زندگی می کنم، اما تا حد زیادی با فرهنگ این ها آشنا شده ام. به نظر من یک معیار اینه که بشه باهاشون شوخی کرد و خندوندشون! البته طنز زبانی که بسیار تعطیلم اما با طنز موقعیت میشه کار هایی کرد.
از نظر همکاری با ساز و کارشون هم خیلی فرق کرده ام. به عنوان مثال، وقتی اومدم اینجا تنها عادتی که داشتم این بود که آشغال هام رو بندازم توی سطل و به این عادتم کلی افتخار می کردم. بعد یواش یواش شروع کردم به تفکیک زباله و بازیافت و این حرف ها. الان قبل از اینکه مثلا کنسرو رو بندازم توی سطل فلزات، قبلش هم یه آبی می زنم که بو نگیره! ببین تو رو خدا با آدم چیکار می کنن!
به هر حال گزارش تفصیلی عملکرد ششماهه از حوصله وبلاگ خارجه، اما لب مطلب همینه که تقریبا وارد زندگی اینجایی شدم و کلا راضی هستم. به قول معروف هم ملالی نیست جز دوری و غیره و ذالک…


کارها

Information

5 responses

21 02 2009
امیر

چه زود داره میگذره پویا….
انگار واقعا همین دیروز بود داشتیم اپلای می کردیم…
می ترسم، همین جوری زود بگذره، و موقعی چشامو باز کنم که دیگه خیلی گذشته باشه…

21 02 2009
سبحان

هفته پيش داشتيم با محمدرضا حرف مي زديم، جا تو خالي كرديم. گفتيم پويا تا ايران بود حلقه اتصال گروه ما بود با بقيه بچه هاي مدرسه! حالا ديگه كاملا جدا افتاديم.
خوش باش رفيق…

21 02 2009
مرجان

آره واقعا» که خیلی زود گذشت البته برای ما .ولی فکر کنم برای تو خیلی راحت نبوده .فکر کنم اگر بعدا» ما رو ببینی رفتارهای ما برات عجیب باشه .
زمان همه چیز را عادت میکنه
موفق باشی

21 02 2009
nemidoonim

ممنون از لطف همتون (:

21 02 2009
Arian

Bache ke boodim har rooz ye hafte bood hade aghal! alan be zoor chand sa@ mishe… fek konam kollan 2 -3-sal dige omr konim😦

پاسخی بگذارید

