هوس

25 02 2009

می خوام بنویسم دلم هوس چی کرده که بعدا بخونم بفهمم اگه ایران رفتم باید چیکارا کنم!
می خوام زنگ بزنم به داریوش بگم 12 تا از اون ویسکی های قوطی بیاره سر قرار همیشگی کنار داروخونه؛ از اونایی که روش صادقانه نوشته بود: «ترکیبات: آب، الکل، طعم ویسکی»، که این آخری بوی ادکلن زنونه می داد بیشتر. بعد با موتور بیاد من بپرم ترک موتورش. گازشو بگیره و توی راه من در کیفمو باز کنم و محموله رو بچپونم توش. همینطوری حال تک تک بچه های دانشکده رو بپرسه ازم و آخرش بگه میدونی که سر مرز پلیس ها بیشتر شدند و قیمت هر قوطی 100 تومن بیشتر شده!
قوطی ها رو توی کیف با اتوبوس بیارم خونه و توی راه با هر ترمز صدای شلپ شلپ از توی کیفم در بیاد. از سر کوچه 3-4 تا چیپس بخرم، از این مزمز سرکه نمکی ها. با دو تا نوشابه خانواده. که بقال سر کوچه با لبخندی ملیح بگه شب خوبی داشته باشی، ماست موسیر تازه هم دارما!
بعد روزنامه پهن کنیم روی زمین. پنجره رو هم ببندیم که همسایه مون که سرهنگ سپاهه نبینه داریم می خوریم. خودش هم هر وقت تریاک می کشه کلی اسفند دود می کنه که ما نفهمیم. خیارشور و آجیل و سویا و خیار و گوجه حلقه شده. چیپس هم که همون روی روزنامه پخش میشه. خیلی ساده و بی ریا بشینیم بخوریم به سلامتی همدیگه. دستام بوی خیارشور بگیره تا شب، دهنم بوی الکل. بعد هم جوک های قدیمی رو مرور کنیم. آوازی بخونیم و بگیرم بخوابم. این قوطی ها لامصب اگه نخوابی بعدش سردرد می گیری.
فکر نمی کردم دلم برای چنین کیف ساده ای انقدر تنگ بشه یه روز.


کارها

Information

2 responses

26 02 2009
ApAch

هیییییییییییییییییییییی….
کلی یاد حجاج افتادم!
افسوس که حلقه ما و شما زنجیر نبود! ایشالا میشه! :دی

26 02 2009
میم ح میم دال

ما به روزگار پیش از پیدایش داریوش بازمیگردیم! وقتی مسعود شادمان کارش سکه بود. البته از داریوش هم یه بار خریدیم پرسیدیم چقدر بدیم گفت هرچی کرمته! بعدش هم که پولو دادیم بهش گفت خدا بده برکت…

پاسخی بگذارید

