بازی بازی با کلمات

26 02 2009

دختره پررو، از این هایی که چندین سوراخ اضافی تو سر و گوش و گردنشون ایجاد می کنند و حلقه می اندازن توش، ورداشته بود به جای اسم متغیر ها توی برنامه ای که نوشته بود، از اسم اعضای خصوصی بدنش (که شک دارم خیلی هم خصوصی باشه) استفاده کرده بود. ولی خوب کف دستش رو بو نکرده بود که من، به عنوان مسئول آزمایشگاهشون، برای درست کردن برنامه اش باید بخونمش!
من خیلی سعی کردم جلوی خودم رو بگیرم. چند بار هم که لازم بود اسم متغیر ها رو بیارم، فقط بهشون روی صفحه اشاره کردم. ولی خوب به من چه، آخرش خود یارو زد زیر خنده و خوب من هم نتونستم جلوی خودم رو بگیرم! فقط آخرش برای حفظ اتیکت گفتم سعی کن از اسامی معنا دار استفاده کنی که برنامه ات خوانا تر باشه!


کارها

Information

10 responses

26 02 2009
کشتی نوح

اون جمله «من هم نتونستم جلوی خودم رو بگیرم» یه خرده بو میده

26 02 2009
امیر

ببین شاید منظوری داشته! خوب خوش تیبی از این دردسر ها هم داره دیگه!

26 02 2009
nemidoonim

آره دیگه آقا، آدمه دیگه. شیطان حتی از طریق اسم متغیر ها هم وارد آدم میشه!

26 02 2009
nemidoonim

آره امیر جان، اینی هم که میگی بعید نیست. ولی خوب نه! برای هیچ عضو من متغیر تعریف نکرده بود آخه.

26 02 2009
ApAch

واسه همین به تو گفته بری کمکش که خودت اسامی لازم را تعریف کنی!

27 02 2009
nemidoonim

آره یه متغیر رو short تعریف کرده بود، long اش کردم درست کار کرد. چندین بار هم بهشون هشدار داده بودم که ممکنه یه چیز کوچیک بعدا قضیه بزرگی بشه براشون.

27 02 2009
azin

:))) dasht hit on u mikard khob😀

27 02 2009
nemidoonim

نه بابا، دلت خوشه ها خواهر!

27 02 2009
امیر

«من خیلی سعی کردم جلوی خودم رو بگیرم. چند بار هم که لازم بود اسم متغیر ها رو بیارم، فقط بهشون روی صفحه اشاره کردم.» ؟!
می‌خواستی جلوی خودتی بگیری که رو بدن‌ اون نشونش بدی یا رو بدن‌ه خودت؟

30 08 2009
سحر

:))

کامنت آخریه خدا بود

پاسخی بگذارید

