خیک

28 02 2009

یکی از اشکالاتی که به خونه جدیدی که 2 ماهه اومدم توش میشه گرفت، اینه که مجبورم ترازویی رو که قبلا خریده بودم، بذارم جایی که زیاد جلوی چشمم نیست.
من ایران که بودم همیشه وزنم بین 72 و 74 کیلو نوسان داشت. این جا هم چون امکانات نبود، ترازو ها وزن رو به پوند نشون می دن و من همیشه 165 پوند بودم. اما امروز که رفتم روی ترازو فهمیدم که کلی وزن اضافه کردم! قبلا که هر روز اندازه می گرفتم انگیزه داشتم که آت و آشغال کمتر بخورم، اما مگه شکولات و کاکائو امان میدن به آدم؟!


کارها

Information

3 responses

28 02 2009
ALI

haji hich ghose nakhor. tabestoon az khejalate shekamet dar miai. barnameye estakhr, gym, koohnavardi, rock climbing, footsal, foozball, billiard, ghayegh rani va bungee jumping ro regular mikonim!

PS: tabestoon = 50 ruz dge

28 02 2009
nemidoonim

یعنی شک نکنا! p:

3 03 2009
مهدی

شکم بگیریش یه مشته ولش کنی یه دشتهshekam begeresh mooshte velesh kone dshte

پاسخی بگذارید

