نذرتون مقبول حق

2 03 2009

خدا رو شاهد می گیرم، به حق این شب عزیز، نذر کردم اگه این امتحان الگوریتم رو خوب دادم، یک موضوع برای ارائه درس نظریه بازی ها آماده کردم، اون مقاله رو تا جمعه از توش یک بازبینی تر و تمیز در آوردم و تا همون موقع یک پروژه درست و حسابی هم به استاد پیشنهاد دادم، آخر هفته یک برنامه عرق خوری با ماست-خیار و آهنگ هایده بچه ها رو مهمون کنم. البته من از اوناش نیستم، ولی اگه درخواست بینندگان زیاد شد، می تونم از خوشحالی شلوارم رو هم تا حد قابل قبولی در بیارم براشون (که البته معمولا تقاضا نسبت به عرضه خیلی کمتره و معمولا این پروژه عملیاتی نمیشه)!


کارها

Information

8 responses

2 03 2009
ALI

haji khodam motaghazi barat jur mikonam! kafie be seyed o doostash khabar berese.

2 03 2009
nemidoonim

حاجی حالا که انقدر قضیه رو جدی گرفتی و دستی دستی داری مارو […] فرض می کنی، مواظب باش که خودت […] به حساب میای ها!

2 03 2009
ALI

حاجی جون، فقط خواننده‌های وب لاگت نفهمیده بودن ما قی‌ (به معنی استنشاق آب) هستیم که اونا هم دیگه فهمیدن ؛)

2 03 2009
امیر

bebinam halet khoobe?
mesle inke midoonam chete😀
Dar har hal, be hgole Ali, motaghazi khasti neda bede

3 03 2009
آتنا

منم فردا امتحان الگوریتم دارم😦 البته با توجه به ساعت، می شه امروز!

در مورد نظر و نیازش هم بعدا یه فکری می کنم :د

3 03 2009
nemidoonim

آره خواهرم، یه فکر دیگه بکن، این نذر من زیاد خوبیت نداره برای بانوان!

3 03 2009
azin

:)) این نذرات منو کشته خوبیت نداره خدا می زنه تو کمرت می افتی ها!!!!!!🙂

10 07 2009
ilnaz

((:

پاسخی بگذارید

