نرم نرمک می رسد اینک بهار

14 03 2009

بارون نرمی که هوا رو تلطیف کرده، بوی خاک بارون خورده، درخت های جوانه زده، خونه هایی که تو باغچه شون گل کاشته اند؛ همه و همه من رو بدجوری هوایی کرده. هر وقت هم از محله «کیتسیلانو» رد میشم، از شکل خونه ها و حال و هواش یاد دریاکنار میافتم و هوس می کنم ده بیست روزی همه چیز رو تعطیل کنم و برم شمال ایران.

پ. ن 1: به قول آپاچ این عریضه رو داشته باشید؛ نوبهار، با صدای ستار، عارف، ویگن، اندی، لیلا فروهر و جمعی دیگر از دوستان
پ. ن 2: یک خونه امروز دیدیم تو همون محله ای که صحبتش رفت. صاحبخونه اش خانوم پیری بود که چشمش به مال دنیا نبود، واسه همین اجاره به طرز اعجاب آوری پایین بود، من و دو تا از دوستای ایرانی هم که تنور رو داغ دیدیم نون رو در محل چسبوندیم. حالا از تابستون دیگه از شر هم خونه ای های خارجی خلاص میشم!


کارها

Information

3 responses

15 03 2009
مرجان

یک ایمیل برات فرستادم تا دلت بیشتر برای دریا کنار تنگ بشه زودتر برو محله کیتسیلانو کارت رو هم تعطیل نکن

15 03 2009
میم ح میم دال

پس همخونه ات چی میشه؟ :دی

15 03 2009
nemidoonim

مرسی از ای-میل
شماره تلفنشو می گیرم گاهی با هاش تماس برقرار کنم! :پی

پاسخی بگذارید

