مشمنمنان و کوین

3 04 2009

این جناب آقای استاد احتمالیمون (مشمنمنان) بعد از یک سفر علمی امروز برگشته بود که به زور ازش وقت گرفتم و مقاله هایی که خونده بودم رو در عرض یک ساعت و نیم براش توضیح دادم. به نظر می رسه بدش نیومده، اما میخ آهنین ارائه من در سنگ استاد فرو نرفت و قرار شد دوباره هفته بعد براش کلی ور بزنم، اون هم درست توی هاگیر و واگیر امتحان ها و پروژه ها!
دیروز توی کلاس نظریه بازی ها هم یک کوزه پر از سکه به حراجی گذاشته شده بود و قرار بود هر کسی اندازه پولی که براش میارزه رو روی کاغذ بنویسه و بده به استاد. شخص با بزرگترین عدد برنده کوزه خواهد بود و باید به اندازه نفر دوم به استاد پول بده. خلاصه ٧ دلار توی کوزه به چشم من ندید بدید حدود ١٤ دلار اومد و برنده شدم. حالا باید جلسه بعدی به استاد ١٠ دلار بدم. عنوان درس «نفرین شخص برنده» بود که خداییش من یکی که خوب یادش گرفتم!


کارها

Information

2 responses

3 04 2009
سینا

پویا

من حاضرم هر دفعه به اندازه هفت تا کوزه نقدا بهت بدم اما تمرینای این درس نظریه و کاربرد حراجی ها رو که من کمک استادشم برام حلشا بفرستی بتونم تمرین این دانشجوای بینوا رو صحیح کنم (اینجا اینا رندم تی ای شیپ اساین کردن به گردا)

3 04 2009
nemidoonim

Valla man khodam hanooz kheyli az marhale partam, ehtemalan tamrine barobachze Princton ro natoonam kamel hal konam :-s

پاسخی بگذارید

