الگوریتم های عملی

21 04 2009

این درس الگوریتم های عملی یک استاد درب و داغون آلمانی داره که کل زندگی اش رو گذاشته روی همین موضوع. یک الگوریتم رو می گیره انقدر ور میره باهاش، انقدر اینور اونورش می کنه، انقدر دستمالی اش می کنه که آخرش عملکردش مثلا یک درصد رشد کنه و بعد کلی بهش افتخار می کنه. درست مثل این پسر های تازه بالغ که کلی به رشد طولیشون افتخار می کنند!
من هم نامردی نکردم (شاید هم کردم) این آخر ترمی توی فرم ارزیابیش چنان گندی زدم بهش که اگر قرار بود رئیس دانشکده فقط به همین یک فرم استناد کنه، نه تنها از دانشکده اخراجش می کرد، بلکه یک رونوشت از فرم رو هم می فرستاد برای اداره مهاجرت که این انگل اجتماع رو بفرستید همون جا که ازش اومده. والا به خدا با این درسش!


کارها

Information

5 responses

21 04 2009
n!MA

هاهاها من شروع کردم به ترجمه. انگل اجتماع به انگلیسی چی می‌شه؟

21 04 2009
nemidoonim

آقا بذار این نمره ها رو رد کنه، بهت میگم چی میشه، بد ترش رو هم میگم اگه خواستی!
D:

21 04 2009
n!MA

من بهش گفتم یکی یه ارزیابی بد کرده ازت اسمشو من می‌دونم. گفته ۲۰۰دلار می‌خرم. قیمت بده.

21 04 2009
nemidoonim

100 دلار می گیرم که این پست رو پاک نکنم جلوی استاد ضایع بشی!

21 04 2009
n!MA

اسکرینشات گرفتم

پاسخی بگذارید

