درمانگاه

29 04 2009

دیگه امروز از وضعیتم نگران شدم، دلمو زدم به دریا و برای اولین بار تو کانادا رفتم درمونگاه! چون وقت قبلی نداشتم یک ساعتی علاف شدم. دکتر آدم خیلی باحالی بود. بهش گفتم که آنفلوانزا گرفتم و چنین علائمی داره. بعد از کلی معاینه گفت که آنفلوانزا نیست و یک عفونت ساده است! گفتم تو کشور خودم پنی سیلین می زدم سریع خوب می شد. گفت اینجا یک چیز دیگه برات می نویسم 10 روز باید بخوری تا خوب شی، همون کار رو می کنه! آخر رفتم داروخونه و چون اون دارو رو نداشت بهم پنی سیلین داد!

پ.ن: تازه آب و هوا مثل دم عید ایران شده، شاید یه خورده خنک تر، اما بدجوری من رو یاد دید و بازدید های عید میندازه.


کارها

Information

3 responses

29 04 2009
azin

بالاخره به پنی سیلینت رسیدی :دی
اینجا که همش داره بارون می یاد !!!

29 04 2009
ALI

haji khoda bad nade:(
in che vazeshe akhe?
biam soup doros konam barat?:)
baraye packing komak nemikhai?

29 04 2009
nemidoonim

به آذین: آره دیگه، استامینوفن کدئین دار هم از ایران قاچاق کرده بودم! دیگه جنس جوره!
به حاجی: طوری نیست حاجی! ممنون به هر حال.

پاسخی بگذارید

