پست 200

11 05 2009

و اینک دویستمین پست وبلاگ. البته قبول دارم این اواخر به دلیل اینکه در تعطیلات هستم زیاد به وبلاگ نویسی رو نمیارم، اما تشکر می کنم از کسانی که وقت می ذارن و می خونن این نوشته هارو.

استاد عزیز (مشمنمنان) تشریف بردن خارجه و من فعلا باید سماق بمیکم تا برگرده. تابستون برای اینکه درآمد بیشتری داشته باشم، برای دستیاری استاد هم درخواست دادم. استاد عزیز از اون سر دنیا ای-میل زده که انگیزه ات از این کار چیه؟ مشکل مالی داری؟ من هم نه گذاشتم نه برداشتم، براش نوشتم که من دوست دارم استاد دانشگاه بشم و بهترین تمرین تی-ای شدنه، البته درآمد بیشتر هم بی تاثیر نیست! فکر کنم استاد که بر گرده من رو بدجور به سیخ بکشه، این خط این نشون!


کارها

Information

2 responses

12 05 2009
نوح

خباز کم از مشمنمنان می‌نوشت. حالا تو هم هی بنویس

12 05 2009
nemidoonim

آقا وقتی این تبدیل بشه به مهمترین دغدغه زندگی، مجبوریم دیگه p:

پاسخی بگذارید

