دردسر زبانی

17 05 2009

البته کلا کار درستی نیست که توی یه جایی مثل اتوبوس به زبانی غیر از انگلیسی بلند صحبت کرد (اصولا کار ناهنجاریه دیگه). امروز یه کانادایی که به نظر می رسید کمی تا قسمتی مشکل عصبی داشته باشه، وقتی داشتم با دوستم فارسی صحبت می کردم، پرید وسط حرفمون. گفت چرا شما انگلیسی صحبت نمی کنید؟ من اولش برای اینکه اذیتش کنم خودم رو زدم به اون راه که یعنی انگلیسی بلد نیستم. البته طولی نکشید که پقی زدم زیر خنده…
یارو شروع کرد به بد و بیراه گفتن که مهاجرا ریختن کشور و زبون ما رو گرفتن و از این حرفا. اون بغل چند تا کانادایی دیگه بودن که واستاده بودن به ما با لبخند می فهموندن که یارو دیوونه است. من هم که خنده ام گرفته بود، یارو هم هی می گفت تو داری به من می خندی الان با مشت می زنم تو صورتت! یه خورده باهاش بحث کردم، بعد دیدم یارو جدی جدی دیوونه است، پا شدم رفتم یه جای دیگه نشستم که دردسر درست نشه. فکر کنم صد سال دیگه هم اینجا زندگی کنم چنین خل و چلی به پستم نخوره.


کارها

Information

11 responses

17 05 2009
sina

پویا فکر نمی کنی داشتن با لبخند به یارو میگفتن جانا سخن از زبان ما میگویی؟😉

17 05 2009
nemidoonim

نه بابا قشنگ خنده مسخره آمیز می کردند. 4-3 تا جوون عین خود ما بودن. من کانادایی اینطوری ندیده بودم تا حالا!

17 05 2009
مهدی

بهش فحش خوار مادر فارسی می دادی!

17 05 2009
ApAch

حاجی من پارسال ونکوور در عرض ده روز دو تا از اینا دیدم! همچین هم کم نیستن جاشونو بلد نیستی! :دی

18 05 2009
nemidoonim

به حاج مهدی: اولین کلمه فارسی رو که میومدم، مشته رو حواله کرده بود. مستقل از فحش خوار مادر بودن یا نبودن!
به آپاچ: آقا تو احیانا خیابون East Hastings نرفته بودی؟

18 05 2009
میم ح میم دال

اینجور آدمها رو بهتره که کاملا بهشون بیتوجهی کنی. یه جوری که اصلا ندیدی و نشنیدی که چی میگن.

18 05 2009
سینا

واقعا پس قضیه جدیه؟ اینا فقط تو اون محلن یا پخشن؟ به سیاتل رسیدن؟ (دارم آمار میگیرم ببینم غیر از پنجه بکس و چاقوی قزوین چیا باید ابتیاع کنم )

18 05 2009
nemidoonim

دکتر محمد، من هم پا شدم رفتم دیگه D:
نه فکر نکنم انقدر جدی باشه سینا. یارو صرفا خل بود، لات و لوت نبود.

18 05 2009
sina

آخیش. پس حله!

20 05 2009
ApAch

یادم نیست دقیقاً کجا بود ولی ونکوور بود! :دی

20 05 2009
ApAch

سینا در نرو! من میخوام بیام پیش واحد و تو هم در امان نخواهی بود! :دی

پاسخی بگذارید

