سلامی به روزمرگی آکادمی

24 05 2009

مدت زیادی از کار دور بودم و صرفا به کار های متفرقه می پرداختم. حرفی هم برای گفتن نبود. کمی سر در گم بودم که بعد از گرفتن مدرک فوق چه گزینه هایی پیش رو دارم و از همین حرفا.
استاد عزیز در اولین جلسه ازم خواست تمام کار هایی رو که در این یک ماه انجام دادم طی یک اسلاید ارایه بدم. از اونجایی که واقعا کاری انجام نداده بودم قرار شد هفته بعد این کارو انجام بدم. از این به بعد هم قرار شد جلسه های هفتگی با حضور خودم و خودش و خن (به کسر خ) برگزار بشه. خن همون استاد اسراییلیه که کار جبر خطی انجام میده. هنوز که حس خوبی نسبت به جبر خطی (اون هم از نوع عددی اش) ندارم. امیدوارم مثل شب امتحان درس محاسبات عددی ازش خوشم بیاد!


کارها

Information

2 responses

24 05 2009
ALI

حاجی این جملهٔ آخر پاراگرف اول به معنی این که جواب سوال رو پیدا کردی یا بی‌خیال جواب شدی؟!:D

25 05 2009
nemidoonim

هر چه پیش آید خوش آید!

پاسخی بگذارید

