زندگی جان می گیرد

31 05 2009

آقا روز یکشنبه رو میشه مثل روز شنبه تا 3 و نیم بعد از ظهر خوابید و بعدش هم هیچ غلطی نکرد و عذاب وجدان گرفت، میشه هم یه خورده همت به خرج داد تا کلی حال بیای! پا شدم رفتم دانشگاه، کارای عقب افتاده رو یه خورده راست و ریس کردم، رفتم باشگاه، اومدم خونه آشپزی کردم و بعد در کمال ناباوری برای اولین بار توی زندگی، بدون اینکه منتظر مهمون باشم یا خونه بو گرفته باشه، کاملا به اختیار خودم خونه رو جارو کشیدم!
احساس می کنم زندگی خوبه فعلا. هر چند همونطور که امروز با یک دوست عزیز صحبتش رفت، هر قدر هم که احساس کنی زندگی خوبه، گاهی از سر بیکاری هم که شده بر میگردی از خودت می پرسی «که چی؟». اگر کمی بد شانسی نیاورده بودم یه جواب خیلی بدیهی آماده داشتم برای این سوال، اما الان باید بشینم فکر کنم. یه راهش هم اینه که بیکار نشی و از این سوالای سخت نپرسی…


کارها

Information

پاسخی بگذارید

