یک سالگی

7 08 2009

در حالی که پارسال توی همین هفته اولین پست این وبلاگ رو می نوشتم، الان بعد از یک سال با ٢٥٠-امین پست در کنار شما دوستان هستم. [کرسی] شعر زیر رو که دیشب به همین مناسبت گفته ام تقدیم شما می کنم.

پی افکندم از نثر برجی دراز
مجهز به آب است و برق است و گاز

نوشتم از آن پس هر آنچه گذشت
ز شهر و ز خانه ز کوه و ز دشت

به *خمم نبود آنچه بر من برفت
ز شهریور سال هشتاد و هفت

چنان از وقایع سخن رانده ام
که تخم سخن را به ** داده ام

به اصل نویسندگی *یده ام
دهانی ز وبلاگ **ییده ام

سر انگشت نقدم چو کردم علم
به سوراخ هر کس فرو می برم

حقایق به کلی عیان کرده ام
همه حرف دل را بیان کرده ام

امید است با این همه حرف دل
نبینم که کوبم دو پا را به گل

به خوانندگان می گزارم سپاس
به آبی و قرمز به عام و به خاص

چو وبلاگ بی منت و مزد یار
ندارد به قدر پهن اعتبار

 

پویا – آگوست ٢٠٠٩ – مرداد ١٣٨٨


کارها

Information

6 responses

7 08 2009
میم ح میم دال

ز روزی که این را هوا کرده ای
سخن از بد و ناروا کرده ای

به استار کردی سخن های زشت
ز *** و ز ** خاصه کردی نوشت

هوا کرده ای متن هایت به روز
زمانی نوشتی تو از بعد بوز

خداوند را شاکرم کین مقال
بماندست و حالی بدادست حال!

8 08 2009
مسافر

سلام
اقا کلی تبریک…. چه شعر قشنگی گفتی :)) … خیلی بلاگت قشنگه… همین جوری همیشه بنویس.. منم یه بلاگ شروع کردم… عین تو…..
من کیم؟

یه مسافر عین تو………………….. می خواد بیاد پیش تو
ولی هر چی فکر می کنه…………نمی دونه بهت چی بگه
آخه دوست نداره فاش شه…………. اسیر این مگسا شه
همینو بگم واست…………………..یه زمانی بازی نوشت
اون زمون تو رو شناخت……………..ازت کلی کمک خواست

8 08 2009
nemidoonim

به م ح م د: ایول بابا، شما هم که دستت تو کاره، کلی خندیدم. دمت گرم
به مسافر: قربون دایی آقای … که شناختمت. موفق باشی😉

8 08 2009
پوريا

آقا من بعد از مدت ها دارم كامنت ميذارم؛ ولي هميشه مشتري پروپا قرص وبلاگتم. خيلي باحالي پسر. مي دونم كه مي دوني؛ فقط خواستم بدوني كه مام مي دونيم. خوش باشي.

8 08 2009
azin

اییی ول ! طبعتم گل کرده می بینم :دی درست یه سال پیش این موقع گودبای پارتیتون بود😦

18 09 2009
حامد

115 روز دیگه را تو این یک سال که پس نذاشتی، داشتی چه کار میکردی شیطون؟😉
آقا منم میخوام یه چیزی تو مایه های خودت اما با امکانات http://www.bikhaab.com/ از چندوقت دیگه به پا کنم. کمک میکنی بهم؟🙂

پاسخی بگذارید

