خاتمیسم

11 08 2009

البته ما رئیس جمهور سابق عزیزمون رو خیلی دوست داریم ها، ولی چون موقعی که گرم بود حرفایی زد که بعدا بهشون عمل نشد، یه حرفایی پشت سرش می زدن. مثلا یه جوک ساخته بودن که خانومه بعد از 8-7 بار ازدواج بچه دار نمیشه و بعدا معلوم میشه یکی از شوهر هاش همین ممد خودمون بوده، منتها هی می گفته می کنم، اما آخرش نکرده!
آدم ممکنه گاهی به خودش هم وعده و وعید هایی بده که بهش عمل نکنه. از همه بارز ترش هم آدم های تنبل مثل خودم که همیشه کاراشون رو عقب می ندازن ولی با وعده دادن به خودشون، ککشون هم نمی گزه! دو بیتی:

من امشب مست هستم غرق شادی
به دستم باده و کاغذ مدادی

چو فردا شد کنم این کار و آن کار
مجالم گر دهد این **ن گشادی!


کارها

Information

5 responses

11 08 2009
آذین

The Story of my life !!!

11 08 2009
nemidoonim

Interesting story though

15 08 2009
coral

من واقعا دارم به قوه ی شعر و ادبت ایمان می آرم. من تازگیا یک خط هم نمی تونم نظم بگم!

15 08 2009
128

baradar keep it up😀

18 09 2009
حامد

بند دومتو پایم پویا جون اما عنوانتو اصلاً!!😉

پاسخی بگذارید

