بر او داغی چند

15 08 2009

یه جلسه سخنرانی سیاسی رفته بودم که آقای به اصطلاح ا.گ. از زندانیان سابق و از عوامل سابق تر حکومت اومده بود صحبت می کرد. از این می گفت که قبای حکومت تا قبل از این برازنده بدنه جامعه بود و یه جورایی حتی زار هم می زد، اما الان دیگه بچه مون رشد کرده و داره لباس رو پاره می کنه و لباس هم داره بچه رو مچاله می کنه و از همین جور حرفا. مترجم بدبخت هم مونده بود چطوری باید این ها رو به انگلیسی بگه.
به خاطر مسایلی که پیش اومده بود احترامی براش قایل بودم، اما دیروز فهمیدم که طرف زیاد هم پر مایه نیست. به هر حال اگه قرار باشه یه آدمی توی این عرصه مطرح بشه لازم نیست چیز زیادی هم بارش باشه، فقط کافیه شانس بیاره تا مردم حلوا حلواش کنن. البته هر چی باشه از اونی که عکسش رو روی جلد مجله چاپ کرده بودن و الان برای خودش صاحب نظر شده که بدتر نیست!


کارها

Information

6 responses

15 08 2009
آتورپات

آقا کجای کاری که دیگه باهنر هم شده چهره محبوب و ظلم ستیز.
این‌جا فعلا به همه‌ی افراد حکومت یه شانس ناجور رو کرده که با ۲ تا فحش ناقابل حواله ا.ن. کلی برا خودشون بچه معروف شن. خصوصا که کیهان هم ۲ تا لیچار در جواب بارشون کنه. نمونش افروغ

15 08 2009
میم ح میم دال

من که ندیدمش اما فکر نمیکنم بیچاره اینقدرها هم تابلو باشه… یک تعدادی کتاب هم خونده! من شخصا با بخش عمده ای از حرفهاش در مورد شریعتی موافقم. یعنی تنها کسیه که در مورد شریعتی تا حدودی اونجور که من دلم میخواد حرف زده. حالا البته شریعتی اصلا ربطی به این حرفها نداره!

15 08 2009
سینا

پویا این آدمی که تو داری میگی اون روزای آخری که تو زندان اعتصاب کرده بود واقعا داشت از خودش مایه میذاشت. من اصلا با اینکه صرفا شانس بوده یا صرفا دو تا متلک بار محمود کرده اصلا موافق نیستم.

15 08 2009
nemidoonim

اون اعتصاب غذا و زندانی بودنش باعث میشه که براش احترام قایل باشم، ولی به نظر من اصلا صاحب نظر نیست. مطرح شدنش هم شانسی نبود، ولی صرفا نتیجه اطلاعاتی بود که داشت. یعنی نهایتا جایگاهی داره در حد اون کسی که از انصار اومده بود بیرون و نوار اعتراف ضبط کرده بود. الان هم داره سعی می کنه از طریق دادگاه های بین المللی وارد عمل بشه که حتی اگه موفق به تشکیل پرونده هم بشه به نظر من گره خاصی از کار باز نمیشه!

15 08 2009
سینا

همینه دیگه. فعال سیاسی با تحلیلگر سیاسی خیلی فرق میکنه واسه ایران. منم یادمه اولین بار که (به زبون خودت) م.ک رو اینجا دیدم پیش خودم گفتم اینم عجب شارلاتانیه. و خیلیای دیگه (فقط آقای بازرگان تا یه حدی خوب بود واقعا)

18 09 2009
حامد

آقا بگو کسی که این پست را واسه خاطرش نوشتی، کی بوده تا منم ابراز لطف کنم!!🙂

پاسخی بگذارید

