بار کج

17 08 2009

حالا هی بشینید دور هم صغرا کبرا بچینید که خدا وجود داره یا نه. من که کاملا متوجه شدم خدایی وجود داره و چوبی هم داره که صدا نداره و ممکنه گاهی اون رو (به قول شیخ اصلاحات) بر بندگانش استعمال کنه!

به خاطر باطل شدن شماره بیمه اجتماعی ام حقوق ماه قبلم رو نصفه داده بودن، برای همین قرار شد دانشگاه ما به التفاوت پول رو بریزه به حسابم. من چند روز پیش متوجه شدم که پولی رو که به حسابم ریختن 50 دلار از قبل بیشتره و حقوق ماه بعد هم کم نشده. من از مویی که از خرس کنده بودم کلی خوشحال بودم ولی خوشحالیم دیری نپایید تا اینکه عین این 50 دلار رو ریختم توی جوی آب! حالا برای اینکه آبروم نره نمی گم از چه طریقی، فقط همین قدر بگم که خدا باعث و بانی تجارت الکترونیکی رو مورد عنایت قرار بده که خرج کردن رو تا حد یه کلیک آسون کرده!


کارها

Information

3 responses

18 08 2009
امیر

یعنی پوکر بازی کردی؟ :-دی

18 08 2009
nemidoonim

نه بابا اگه اون بود که حالشو برده بودم حداقل! پول رو به اشتباه ریختم دور!

18 09 2009
حامد

باز خوبه تا الان پورو ازت پس نگرفتن!😀
آخه شنیدم این کانادایی ها خیلی مورو از ماست میکشن دایی!😉

پاسخی بگذارید

