حب و بغض

26 08 2009

از سری پراکنده گویی های شخصی.

برای بعضی ها سخته که عوضی باشن. که سعی کنند اونطوری که نیستند خودشون رو نشون بدن. ارزش هایی که دارن رو یکی یکی بذارن زیر پاشون تا براشون عادی بشه. فکر کنم یک مرحله گذار رو دارم طی می کنم. مطمئن نیستم در جهت درستی باشه، ولی در جهتیه که تغییر ایجاد می کنه و لابد از چیزی که هستم بهتر میشم. شاید هم بد تر بشم و راه بازگشت هم هموار نباشه. در هر حال خوبی اش اینه که وقتی تغییر کنم دیگه هیچ کسی یا چیزی برام مهم نیست.

امشب با دوست عزیزی صحبتی داشتم که بد جوری من رو شکست. نمی دونستم که برای مسائل عاطفی هم موقعیت اره وجود داره (توضیح: اگر اره ای به کسی فرو رود، در فرو بردن بیشتر و بیرون کشیدن اره، هر دو خسران است!). فراموش کردن برای من به مثابه فرو بردن بیشتره، خلاصی از اون هم مثل وازکـتومی نیست که بدون درد و خونریزی باشه. گذر زمان انگار فقط زمان عود رو طولانی می کنه، خبری از فروکش هم نیست لعنتی!

قبل تر ها می گفتم ای کاش فلان بود و بیسار. بعد تر ها فحش می دادم. الان دیگه رمق همون هم نیست انگار!


کارها

Information

4 responses

26 08 2009
مرجان

عزيز دل فراموش كردن واقعيات و احساسات در هيچ زماني ممكن نيست .فقط كمرنگ تر ميشود و جزء خاطرات ميشه.اين بستگي به خودت داره كه در حالت شاد بودن يا ناراحت بودن تلاش كني كه اين احساس رو كمرنگ كني. برات دعا ميكنم كه در حالت خوشحالي به اين موقعيت برسي. از طرف يك با تجربه:دي

26 08 2009
ApAch

حاجی دنیا رو عوض کن نه ارزشهات رو! (دری وری از یک مسافر!)😀

26 08 2009
nemidoonim

خیلی ممنونم ازتون

27 08 2009
n!MA

غم دلتنگی ناراحتی ناامیدی نفرت و … رو برای این دوست نداریم که درکی ازشون نداریم. من قبول دارم که در تهایت شادیه که لذت بخشه ولی درک عمیق از احساس های دیگه هم به شادی میرسه (و تلاش برای زورکی شاد شدن به یه شادیه موقت)

مشکل من تا یه مدت زیادی این بود که فکر میکردم باید یه چیزی عوض بشه تا خوشحال بشم. مثلا به چیزی یادم بره یا یه چیزی یاد بگیرم یا چیزی به دست بیارم و… فکر میکردم خوشحالی یه تواناییه مثلا به جای اینکه به فکر آینده باشی اگه انسان قدرت مندی باشی می‌تونی از الانت لذت ببری. اما الان فکر می‌کنم که خوشحالی پایدار از درک کردن احساسات خودت به وجود میاد. زورکی سعی نکن زندگیه شادی داشته باشی. زندگیه غمگین هم اگه درست بفهمیش یه شادیه ملایم داره (که البته با قهقه زدن فرق داره)

پاسخی بگذارید

