ش.ا.ش ماهی

8 09 2009

در هر صورت این کرمی هست که من دارم و هر بار میرم خرید انگار نذر دارم که یک چیز عجیب غریب بخرم. این بار دیدم یک ماهی به اسم اسکیت گذاشتن برای فروش که خیلی هم ارزونه. چون فقط یه تیکه از ماهی بود نمیشد شکل کل بدن ماهی رو حدس زد. امروز گذاشتمش توی فر که بپزه. وقتی در فر رو باز کردم بوی تند آمونیاک زد بیرون. به قدری مقدارش زیاد بود که وقتی ماهی رو می خوردم از دماغم بوی آمونیاک می زد بیرون. واقعا آدم رو یاد دستشویی عمومی های بین راه مینداخت بوش!
بعد از خوردن ماهی رفتم توی اینترنت گشتم ببینم این ماهی اسکیت که میگن چیه. کاشف به عمل اومد که چیزی نیست جز سفره ماهی و بوی گند آمونیاک هم به خاطر مقدار زیاد اوره در گوشت این ماهیه. الان چند ساعتی می گذره و هنوز طوریم نشده، ولی اگه از من می شنوید دیگه سراغ این دست ماهی های ش.ا.شو نرید که از سیرابی تمیز نشده هم بدتر هستند!


کارها

Information

3 responses

8 09 2009
ALI

I just saw the pics

I am gonna puke..

9 09 2009
امیر

:((

9 09 2009
شیرین

ا… پس این ارتباط بین ش.ا.ش و آمونیاک راسته! ماشنیدیم که از این گردوهای بین راهی نباید خورد.. چون آمونیاک گرونه و فروشنده هاش برای تازه موندن گردو اونا رو تو ش.ا.ش می خوابونن!
پ ن: بهتره کلمه ها رو با حروف مقطعه بنویسید. این پستتون فیل.تر شده

پاسخی بگذارید

