پی اچ دی

9 09 2009

البته هموطنان عزیز ایرانی متفق القول هستند که دکترا گرفتن از هر چیز دیگه ای جذاب تره و حتی اگه مردم ندونن این پی-اچ-دی که بچه شون از خارج می گیره میاره ایران لوازم جانبی اش هم پیدا میشه یا نه، باز هم تاثیری در سـکـسی بودن این مدرک نداره! حالا من هم که بزرگ شده همون دم و دستگاه هستم یه چند وقتیه به سرم زده برم دنبال پذیرش دکترا. فکر نمی کنم از ایچ-آی-وی بد تر باشه در هر حال!
امروز رفتم پیش یکی از این استادا. در اتاقش رو زدم. در رو نصفه باز کرد و فکر کنم اگه پام رو لای در نذاشته بودم سریع در رو می بست. گفتم یه سوال دارم. گفت من یک ساعت دیگه کلاس دارم، کوتاهه؟ گفتم آره، دانشجو می خوای؟ اون هم مثل این مغازه دارها که روزی 7-6 نفر میان در مغازه اش که «کارگر نمی خوای؟» گفت نه و زرتی در رو بست!
فکر کردم این از بازی های معمول استاد/دانشجو باشه. برای همین پشت در اتاقش کمین کردم. غروب که شد سر و کله اش پیدا شد. مثل این فال فروش های پارک لاله خفتش کردم که عمو من پی-اچ-دی می خوام. اون هم گفت حالا یه خورده بیا توی جلسه ها وردستم واستا ببینم چند مرده حلاجی، یهو دیدی زد و گرفتمت. خلاصه اینطوری شد که امروز رو دیگه دست از سرش ورداشتم، حالا بعدا دوباره میرم تو کارش!


کارها

Information

10 responses

10 09 2009
میم ح میم دال

یعنی سیستم نازش دختری بود بد!
به نظر من این کوین حتما گیه! با این ناز خرکی که کرده!

10 09 2009
الهام - روح پرتابل

حالا دکتر کجا می شید؟
یعنی همون رشته تونو اینا!

10 09 2009
تراموا

از پشت سر حمله می‌کردی، گلوش رو فشار می‌دادی.

10 09 2009
MJ

میگم شما به همون ش.ا.ش ماهی قانع باش دکتری نمیخواد بخونی دیگه.

10 09 2009
nemidoonim

به م.ح.م.د:‌ بابا دوست دختر داره آخه، حالا که به ما رسیده شد گی؟
به الهام: من خودم دکتر زنان رو ترجیح میدم، ولی دیگه تو این رشته اومدیم دیگه نمیشه کاریش کرد!
به تراموا: ما اهل از پشت خنجر زدن و کلا کار های از عقب نیستیم عمو
به ممجواد: اینا منافاتی ندارن. می تونی دانشجو باشی هر چیزی رو هم بخوری

10 09 2009
sina

اگه این همون کوینه که منم دیدمش منم رای به گی بودنش میدم. حالشو ببر!

13 09 2009
nemidoonim

نه یه کوین دیگه است. این گی نیست، ولی احساس امنیت نمی کنم از طرفش!

15 09 2009
ghonavid

این استاد جدید مال همون یو بی سیه؟

18 09 2009
حامد

آقا ما اگه نخواهیم پی.اچ.دی بگیریم باید کیو ببینیم؟ انصافاً بی شوخی کسیو میشناسی از ایران بره، ام.اس.سی بگیره و بدون پی.اچ.دی بره دنبال عشق و صفاش؟

18 09 2009
حامد

یه چیز خنده دار!!!
https://nemidoonim.wordpress.com/2009/09/08/%D8%B4%D8%A7%D8%B4-%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C/#comments فی.لتره تو ایران! :))

پاسخی بگذارید

