سبزینه

15 09 2009

دانشجو های جدید که از ایران میان همه شون از دم یکی یکدونه مچ بند سبز به دستاشونه به طوری که تقریبا تبدیل به یک هویت شده براشون. من هم یادمه اولاش که اومده بودم تا کوچکترین فرصتی پیدا می کردم شروع می کردم به اصلاح تصویر ایرانی ها در بین خارجی ها، هر چند الان دیگه حسش رو ندارم. ولی در هر صورت می خواستم بگم که چقدر فاصله وجود داره بین اون هایی که اونجا بودن و ماهایی که فقط از کانال اخبار وضعیت رو دنبال می کردیم. انگار داخل قضیه بودن خیلی فرق ایجاد می کنه. فکر می کنم کسایی که از اینور شروع می کنن به نسخه پیچیدن که چنین کنید و چنان بد نیست چند دقیقه هم راجع به همین مساله فکر کنند!


کارها

Information

4 responses

15 09 2009
ApAch

اینجا برعکسه! هر کس بوده دستبند سبز داره. البته اونایی که اومدن داغترن، حالا نمیدونم واسه اینکه فعلاً سرشون خلوتتره یا جو تاثیر داشته

16 09 2009
Athena

اینجا هم همه ی اونایی که بودن دستبند سبز دارن. اونایی که اومدن یکی دو روزه اومدن و هنوز درگیر ثبت نام و این چیزان. فکر کنم خیلی ها مستقل از این که این جا بودن یا اونجا درگیرشن

17 09 2009
MJ

haji fekr kardi pas chi. oonayi ke oonja ye chizayi keshidan(!!!!!) va didan ke aslan ba shoma kheili fargh daran.
vaghean bayad shomaha be in mozoo fekr konid.
albate begam man ke oomadam sabZ nashodam narenji shodam.

18 09 2009
حامد

خیلی با «بد نیست چند دقیقه هم راجع به همین مساله فکر کنند» موافقم.

پاسخی بگذارید

