روش میگه توش چیه

20 09 2009

کرم عجیبی که در وجود خارجی ها بود و جدیدا به روده من هم راه پیدا کرده، خوندن برچسب مواد غذایی قبل از خوردنشونه. اینکه چقدر انرژی داره و چقدر چربی و پروتئین، و کلا چه چیزایی رو قر و قاطی کردن که شده چنین معجونی و رسیده دست من و تو.
ایران که بودم، نوشته روی یکی از این آبمیوه های موسوم به ساندیس کلی مایه خنده و مسخره بازی شده بود برامون. نوشته بود محتویات: آب میوه 100 درصد طبیعی، آب، شکر، اسانس، افزودنی های مجاز. اگه امروز روی جعبه شکلات رو نخونده بودم ممکن بود تا آخر عمر فکر کنم که این هنرنمایی ها فقط مخصوص هموطنان خودمونه. روی بسته شکلات بلژیکی نوشته بود محتویات: شکلات شیرین نشده، شکر، …


کارها

Information

3 responses

20 09 2009
کیمیا

خیلی باحال بود! :))

20 09 2009
شادی

چه دقتی!!!

20 09 2009
مهران

این دفعه که ایران بودیم، توی تلویزیون وزیر کشاورزی داشت می‌گفت که گلخانه داران ما محصولات با کیفیت و ارگانیک تولید می‌کنند!

پاسخی بگذارید

