ول می گردیم که علاف نباشیم

28 09 2009

البته این ول گشتن به معنی علافی نیست به هیچوجه. خوشم میاد طوری از وقت استفاده می کنم که کمتر عذاب وجدان می گیرم. فکر نمی کردم به این نقطه برسم یه روزی که در طول هفته به بیشتر کارام برسم و آخر هفته هم تفریح کنم. دیگه واقعا ملالی نیست جز دوری شما. حالا همخونه ایم که داره میره ایران، یهو دیدی خونه که خالی شد، دیگه نتونم خودم رو جمع و جور کنم.

پ.ن: استاده رسما سر پول دبه در آورده ها. فکر کنم باید از دانشکده پول قرض کنم و ترم بعد مفتی براشون دستیاری استاد کنم. پدر بی پولی استاد بسوزه که پدر ما رو در آورد!


کارها

Information

5 responses

28 09 2009
Portable Soul

اصولاً ایرانی جماعت از منظم بودن برنامه هاشون تعجب می کنن، حالا هرجای دنیا که می خوان باشن!

28 09 2009
Shayan

یه مترسک جاش بذار

28 09 2009
MJ

آخه ادم وقتی حرصش میگیره که تمامه پولا ماله استادشه ولی از اونی که پیشنهاد داده بودن کمتر تو قرارداد مینویسن. بعدش هم قرار داد رو میزارن جلوت میگن امضا کن. این آمریکایی ها هم واقعا چیزی کمتر از محمود انه ندارن.

7 10 2009
عباس

قرض !!

9 10 2009
nemidoonim

مگه من چی گفتم؟
p:

پاسخی بگذارید

