قوزک پای شیطان

21 10 2009

فکر می کنید خدا به چه کسایی لعنت می فرسته؟ به یزید ملعون (که اسمش رو خودشه)؟ به شیطان رجیم؟ به کسانی که در مکان های مشخصی آشغال بریزند؟… شاید! ولی فکر کنم بیشتر از همه خدا مردم آزار ها رو لعنت می کنه.
اگر به شما بگن بیاید توی پروژه ساخت فلان سلاح کشتار جمعی همکاری کنید به دلایل اخلاقی ممکنه این کار رو نکنید. اما اگر کار شما باعث مردم آزاری بشه چی؟ قضیه اینه که پروژه ای که استاد عزیز بهم پیشنهاد کرده مربوط به یکی از همین شرکت هاییه که مثل باد ناخواسته زرت و زرت، وقت و بی وقت برامون پیامک می فرستن که فلان چیز رو بخرید یا فلان عمل بزرگ سازی رو انجام بدید. حالا این ها دنبال یک روشی هستند که پول بیشتری به جیب بزنند و ما هم از بغلش یه پشیزی عایدمون بشه.

فعلا که دارم کار رو سبک سنگین می کنم، اما همش یاد اون فحش هایی میام که خودم شخصا حواله کلیه دست اندرکاران و عوامل حاضر در پشت صحنه چنین شرکت هایی کرده ام و دلم راضی به این کار نمیشه!


کارها

Information

3 responses

21 10 2009
عباس هوشمند

خیر دنیا و آخرت در نمی بینیا پویا…نکن این کارو😀

22 10 2009
Portable Soul

مطمئن باشید تا آخرش و بعد از آخرش پشیمون می شید و می مونید
تجربه اش رو دارم

24 10 2009
128

نکن برادر، به خاطر دل ما هم که شده نکن. به قول حمید هامون معنویت چی شد ***؟ به سر عشق چی اومد؟؟

پاسخی بگذارید

