رزومه کاری

10 11 2009

این دختره، صندوق دار فروشگاه سر کوچه مون رو میگم، از اون روزی که سر اشتباهی که کرده بود دعواش کردم، دیگه ول کن نیست. کلید کرده رو ما. اگه سه چهار بار بود باز می گفتم شاید اشتباه می کنم. اما دیگه مطمئن شدم که یه چیزیش میشه. این دفعه دیگه از دیوونه بازیش خنده ام گرفته بود. فکر کنم همکاراش هم می دونن چی به چیه.
شیطونه رفته تو جلدم که اینبار که رفتم خرید بهش بگم بریم بیرون. فوقش اینه که بعد یه مدتی باید برم از یه فروشگاه دیگه خرید کنم از اون به بعد! ولی با توجه به *hit rate بالای صندوق دارا فکر می کنم برای رزومه بد نباشه کلا!

* اصطلاح علوم کامپیوتری: نرخ اصابت!


کارها

Information

4 responses

10 11 2009
ALI

مواظب باش رزومه ات خیلی ام خوب نشه «اور کوا لیفای» شی!

10 11 2009
سبحان

پویا جون مواظب خودت باشیا! ما سالم فرستادیمت سالمم تحویل می گیریم :دی

10 11 2009
مسافر

کاری نکنی مجبور شی خونت رو هم عوض کنی……

11 11 2009
vahed

aqa be in comment a tavajoh nakon…. haalesho bebar😀 khodaro chi didi shayad shoqlesho avaz kard to ham hamun frooshga kharid kardi badana …

mokhles

پاسخی بگذارید

