اعتیاد

11 11 2009

اعتیاد به اینترنت رو شاید نشه اسمش رو اعتیاد گذاشت، ولی چیزی کم از اعتیاد به مواد نداره. دیشب مسیریاب اینترنت بیسیم خونه خراب شده بود و از همسایه ها هم کسی نبود که فی سبیل الله روی شبکه رمز نذاشته باشه.
اول که وارد فاز انکار شدم. انقدر با کامپیوتر ور رفتم تا باورم شد که اینترنت ندارم. بعد احساس پوچی بهم دست داد. ساعت هنوز 10 شب بود و تا 4 صبح که بیدارم هیچ کاری نمی تونستم بکنم. البته بعد از اینکه استرس و اضطراب کمرنگ شد کمی فکر کردم؛ هنوز می تونستم حموم برم و تلویزیون ببینم. آهنگ هم یه سری روی هارد دیسک داشتم. کار هم که به حمد الله همیشه حاضر و آماده هست روی کامپیوتر.
هنوز هم باور نمی کنم که دیشب رو بدون اینترنت سر کردم و کار ها خوب پیش رفت. شاید علت اینکه به صاحبخونه اس-ام-اس نمی زنم که اینترنت رو شبونه درست کنه همین باشه.


کارها

Information

3 responses

11 11 2009
شیرین

بدون هوا شاید… بدون اینترنت هرگز

13 11 2009
امیر

همین طوریه که گفتی..
منم دو سه شب بدون اینترنت تو خونه سر کردم، همیشه موقع نداشتنش خیلی سخته ولی فرداش که دوباره اینترنت دار میشی، میبینی نه زیادم سخت نیست و شاید خیلی هم لازمه

18 11 2009
Niousha B

مسیریاب اینترنت بیسیم
=))))

پاسخی بگذارید

