Mr. Saati

12 11 2009

شاید یکی از غم انگیز ترین اتفاقاتی که ممکن بود پیش بیاد قبل از اینکه به ایران سر بزنم. دلم می خواست ایران که رفتم برم دبیرستان و مطمئن بودم مثل همیشه اونجاست. دوست داشتم باهاش چاق سلامتی کنم بعد از مدت ها. اما بیماری بهش امون نداد. یکی از با شخصیت ترین و بزرگوار ترین آدم هایی بود که می شناختم، که بدون هیچ چشمداشتی سالها بود شغل معلمی رو برگزیده بود.
فکر کردم چون این اولین حادثه اینچنینی بوده برام انقدر سنگینه، ولی واقعا از بین تمام معلم ها برای ما چیز دیگه ای بود. فقط براش خوشحالم که سختی بیماریش دیگه تموم شد.


کارها

Information

5 responses

13 11 2009
سینا

😦

13 11 2009
Purple

آقای ساعتی واقعا معلم بی نظیری بود. این بی چشمداشت بودن رو عالی گفتی واقعا

13 11 2009
negar

tasliat

15 11 2009
محبوبه

اين آقاي ساعتي بايد خيلي معلم محبوبي بوده باشه. ميدونيد اين جند روزه چند جا توي محيط اينترنت ديدم كه فوت ايشون رو تسليت ميگن…
..مرد نكونام نميرد هرگز…مرده آنست كه نامش به نكويي نبرند

16 11 2009
s

Mr. Saati Azad Shod …7

پاسخی بگذارید

