سایت بده نامه بگیر

26 11 2009

استاد عزیز که مدت یک ماهی میشد سفارش درست کردن دو تا سایت مختلف برای گروه رو داده و بود و من پشت گوش میانداختم، این بار دیگه یک ای-میل غضب آلود فرستاد که این سایت ها چی شدن؟! یک سایت عمومی می خواد جهت تنویر افکار عمومی که معلوم بشه ما اینجا چه غلطی می کنیم، و یک سایت اختصاصی که همه بیان توش یادداشت های تحقیقاتی شون رو بذارن. تجربه نشون داده که این دومی بعد از دو سه جلسه که التهاب دانشجو ها و کرم استاد هر دو می خوابه، دیگه پیگیری نمیشه.
جواب دادم که الساعه کار و زندگی ام رو ول می کنم و می شینم سرش! استاد در جواب مرقوم فرمودند که اصلا اینطوری نمیشه، پاشو بیا دفترم که حضوری ملتفتت کنم! من هم که از بچگی از رفتن به دفتر ترس داشتم و هروقت من رو احضار می کردن می دونستم یه جای کار عیب داره. آب دهنم رو قورت دادم و مثل گربه ماست ریخته در اتاقش رو زدم. تو که رفتم، دیدم چشمهاش شده مثل کاسه خون و انگشتاش داره می لرزه. دیگه نفهمیدم چطوری اون پنج دقیقه گذشت، ولی بهش قول دادم که سایت رو درست کنم. الان هم نشستم دارم یکی می زنم توی سر خودم، یکی توی سر این سایت و اطلاعات مفید رو از بین ای-میل های رد و بدل شده در این ٧ ماه، مثل مو از ماست می کشم بیرون. فکر کنم اگه قرار نبود تا آخر ماه چند تایی توصیه نامه بده وضع خیلی فرق می کرد!


کارها

Information

4 responses

27 11 2009
Arian

«گربه ماست ریخته»
how do you come up with this stuff?!

27 11 2009
nemidoonim

ضرب المثله خوب p:

27 11 2009
ghonavid

سلام
حاجی فکر کنم اونچه که استادتون می خواد حداکثر تو 1 هفته با جوملا یا ویکی قابل اجراست. همونطور که دکتر ابوالحسنی هم از من خواست و 1 هفته ای کارهای اصلیش تموم شد
برو ببین چطوره
wi.ce.sharif.edu
اگه خواستی کمک بگو
بای

28 11 2009
nemidoonim

ایول، باحال ساختیش. مشکل کار اطلاعات سایت بود، نه خود طراحیش. برای طراحی از این سایت oswd.org تمپلیت در میارم، همیشه جواب میده

پاسخی بگذارید

