وبلاگندگی

3 12 2009

بعد از عمری وبلاگ نویسی، مفتخرم اعلام کنم تعداد دوستانی که نوشته هارو از طریق گوگل ریدر دنبال می کنند از مرز روانی 100 گذشت و خاری شد بر چشم تنگ دشمنان. فلذا نظمی رو که با شلختگی خاص خودم سر هم کردم تقدیم می کنم به روح پر فتوح یک یکتون:

بلاد کفر و سرما زیر صفر و باد و بوران
حواس پرت و استمرار برف و داغ ایران

اگر چیزی مرا پابند وبلاگندگی کرد
نبود الحق به جز همراهی و الطاف یاران

پ.ن: راستی امروز هم اولین دمای زیر صفر زمستون بهمون یادآوری کرد که با قطب فاصله چندانی نداریم.


کارها

Information

5 responses

3 12 2009
م

تبریک بابت رکوردت!
خوش به حالتون که نزدیک صفرین باز. اینجا دماش ۱۵- )):

3 12 2009
پت

تبریک می‌گیم پهلوون ;(

من باب پز، امروز این جانب لنگ روی لنگ کنار اقیانوس آرام روی خط استوا مشغول لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت بودم😀

4 12 2009
Portable Soul

تبریک
نگفتین چندسال ترسیدین سن وبلاگ نویسیتون لو بره؟
با وجود این صد تا، تعداد کامنت هاتون کمه ها ولی. اینو من که هربار از یه چیزی خوشم میاد می پرم میام اینجا تا تشکر کنم دستگیرم شده.
هرچند اثبات شدن یه چیزایی به آدم از راه های مختلفی میسره
موفق تر باشید

4 12 2009
nemidoonim

قربان شما🙂

5 12 2009
ALI

coffee moffin!

پاسخی بگذارید

