گرفتگی کامل

6 12 2009

این بار که رفتم باشگاه، مثل کسایی که احتیاج مبرم به توالت دارند، بدون اینکه درست گرم کنم، شروع کردم به ورزش کردن. چشمتون روز بد نبینه، خونه که رسیدم چهارچنگولی افتادم یه کنج و الان دو سه روزه که ترجیحا پام رو از خونه بیرون نمی ذارم. طبق تجویز، میرم زیر دوش و کل آب تانکر رو خالی می کنم روی کمرم (البته اگه تجویز برعکس بود شاید بیشتر خوش می گذشت. یعنی کل آب کمـ…، بگذریم!)
پ.ن: یه غر دیگه بزنم برم: از یک طرف کار ها زیاد میشه و از یک طرف اوقات مفید کم. مجبور شدم از یک فرصت خیلی خوب همکاری علمی با ایران انصراف بدم.


کارها

Information

3 responses

6 12 2009
مسافر

نبینیم درمونده بمونی دایی! یکم حرکت کششی هم واست خوبه ها!

6 12 2009
nemidoonim

ما که هر چی می کشیم بد تر میشه، ایشالا که خیره به هر حال D:

6 12 2009
واحد

eyval

پاسخی بگذارید

