تیم و ونیسا

8 12 2009

شیر آب گرم دستشویی چکه می کرد و من برای اینکه توی این سرما گاز کمتری مصرف بشه (و لابد برای خود شیرینی برای صاحب خونه) گفتم بیان درستش کنن. خود صاحب خونه اومد شیر رو وارسی کرد و گفت این کار من نیست، باید زنم رو بفرستم. این ها با اینکه در ظاهر به خانوم ها خیلی احترام می ذارن و مسایل تبعیض جنسیتی براشون حل شده، اما از اول تا آخری که زنش داشت شیر آب رو آچار کشی می کرد، مرده داشت توجیه می کرد که من کار اصلیم با خودکار و دفتره و صد البته زبون بازی برای مشتری های بانک.
وقتی بهش گفتم توی خونه خودمون هم همیشه مامانم واشر شیر ها رو عوض می کرد، مثل آبی که بریزن روی آتیش آروم شد و طبق معمول از درس و دانشگاه پرسید. بنده خدا هیچ ایده ای نداره که دو نفر آدم بیکار و بی عار که تازه ساعت دو بعد از ظهر از خونه می زنن بیرون برای کار، توی دانشگاه چه غلطی می کنن. برای همین هم چراغ سبز رو داد که اون ده روزی که برای سفر میرن آمریکا، ما انقدر پارتی بگیریم که -به قول یارو گفتنی- پارتی دونمون پاره شه به مرحمت خدا.


کارها

Information

پاسخی بگذارید

