علف خواری

3 01 2010

ضمن پوزش از مدتی که این مثنوی تاخیر شد، عرض کنم طبق رسم و رسوم، ملت اینجا قبل سال نو به جای اینکه کسی پیام کریسمسی بده و اسم سال انتخاب کنه، هر کس خودش برای سال جدید هدفی انتخاب می کنه و بهش اصطلاحا «تصمیم سال نو» گفته میشه.
ما هم که دیدیم چند وقتیه بند کردم به خوردن غذای سالم و دوری از گوشت قرمز و از این دست مزخرفاتی که پیرزن ها تازه بعد از شصت سالگی به فکرش میافتند، گفتم که تصمیم سال نو رو همین پیشرفت در علف خواری تنظیم کنم که با یک تیر دو نشون زده باشم.
دوستم به شوخی میگه از وقتی افتادی تو خط خوندن کتاب های تکامل و این حرفا دیگه خیلی جون دوست شدی و باعث شده از کیف اساسی پرخوری توی زندگی باز بمونی. البته پر بیراه هم نمیگه، ولی خوب سعی میکنم هر چی به بدن و سلامتی و این حرفها حال دادم، از طریق کیف های دیگه همه رو از دماغشون در بیارم!


کارها

Information

2 responses

4 01 2010
Portable Soul

آقا به هر حال سال نوی شما مبارک و امیدوارم در علف خواری موفق باشید
ایشالا چند ماه دیگه ام خدمت می رسیم عید رو تبریک بگیم

4 01 2010
nemidoonim

مرسی، ولی مبارک صاحابش باشه، ما که بچه مسلمون مادر زادیم! ضمنا علف خور کامل هم نیستما، نصف غذام گیاهه نصفش گوشت! p:

پاسخی بگذارید

