در و دیوار

4 01 2010

احتمالا اگر زاده کشور های خاصی مثل ایران یا هند باشید، همیشه مراقب هستید که هر حرف یا حرکت دیگران چه معنی کنایی می تونه داشته باشه و خودتون هم دیگران رو به شدت زیر رگبار گوشه و کنایه می گیرید. شاید ادبیات غنی ما یکی از نتایج خوب این فرهنگ باشه، ولی در خیلی موارد رک بودن و روراستی نتیجه بهتری خواهد داشت.
استاد عزیز سه هفته قبل ای-میل زده بود که اون گزارشی که قرار بود بنویسی به کجا رسیده. من هم که وارد فاز تعطیلات شده بودم، تا همین امروز نه تنها هیچ اقدامی در جهت نوشتن گزارش نکردم، حتی جواب ای-میل رو هم ندادم تا شاید بر اثر مرور زمان قضیه فراموش بشه! خلاصه امروز سر اولین جلسه کلاسی که با استاد دارم، استاد که جهت تنویر افکار عمومی مثال هایی رو مطرح می کرد، زهر خودش رو بدجوری ریخت. گفت: فرض کنید من توی سایت اعلام می کنم که با جمیله (یکی از شاگرد ها)‌دوست هستم، ولی جمیله می گه که ما با هم دشمنیم، یا برای پویا درخواست دوستی میفرستم، اما پویا هیچوقت به من جواب نمیده…


کارها

Information

4 responses

4 01 2010
واحد

باحالیش اینه که همه باهم میریم تو یه فاز

شبیهش برا من شد…

5 01 2010
آراز

یعنی در مورد جمیله هم اینطور بود؟!

5 01 2010
nemidoonim

نه فکر نکنم، ولی در مورد خودم 99% مطمئنم. قبلا هم یه تیکه سنگین اینطوری انداخته بود بهم!

7 01 2010
یوهو!

این دیگه تیکه نبود ،درسته بود!

پاسخی بگذارید

