زمستان شمال

10 01 2010

اصولا چند تا چیز هست که من رو بدجوری یاد مسافرت های شمال متعددی میندازه که توی ایران می رفتیم. البته به لحاظ طبیعت و آب و هوا جایی که الان هستم شباهت های زیادی با شمال داره، ولی حس نوستالژیکی که به آدم میده غیر قابل اجتنابه.
یکیشون بیدار شدن صبح زوده، وقتی که خورشید تازه داره در میاد. فکر می کنم برای اینه که من فقط برای مسافرت حاضر بودم صبح زود از خواب بیدار بشم. الان هم که برای رفتن به کوه باید صبح زود پاشم، دقیقا میرم توی همون حال و هوا.
یه چند روزی هم هست که دمای هوا اینجا دیگه دو رقمی شده و سوز زمستون تبدیل شده به سرمای ملایم نمناک. مثل همون حالتی که توی تابستون خودمون رو می کشیم تا با کولر گازی ایجاد کنیم. خلاصه امروز هوایی که من رو یاد زمستون های شمال می انداخت، وسوسه ام کرد که یک مسیر طولانی رو با پای پیاده برم و با خودم حال کنم!


کارها

Information

3 responses

10 01 2010
مرجان

سلام
هوراااااااااا
از ایران فیـلـتر شدی

10 01 2010
مرجان

نه درست شد قبل از ساعت 1-2 شب سرعت رو 45 نشون میده ولی خیلی پایین تر هست الان که ساعت 3 شب هست سرعت بیشتر شد و باز شد مثل بیشتر سایتها

11 01 2010
nemidoonim

همون! من که کاری نکرده بودم D:

پاسخی بگذارید

