تی.ای گری

13 01 2010

کار من به عنوان دستیار استاد در ترم جدید شروع شد، ولی اینبار خوشبختانه فقط ٦ ساعت در هفته باید کهنه دانشجو بشورم. زرنگی کردم یه دونه آزمایشگاه گرفتم، یه دونه کلاس حل تمرین، چون برای هر کدوم هفته ای یک ساعت وقت آماده سازی می گیرم، در حالی که قبلا دو ترم دستیار این درس بودم و همه اش رو فوت آب هستم!
دانشجو های درس رو هم این هفته دیدم، یکی از یکی تعطیل تر. خوشبختانه هیچ ایرانی هم توی کلاس ندارم که بخواد از ایرانی بودن من سو استفاده کنه و مثل دوالپا قبل امتحان ها و تمرین ها بیخ خر من آویزون بشه. با وجود درسی هم که این ترم گرفتم باید یواش یواش سنجد بخورم و ماتحت رو هم بکشم که هنوز استاد عزیز برای پذیرش دکتراهای سال بعد تصمیم گیری نکرده.

پ.ن:‌ خواستم یه خورده ریخت و قیافه وبلاگ رو عوض کنم، دیدم بیشتر دوستان از گوگل ریدر استفاده می کنن و سالی یکبار هم قدم رنجه نمی کنند، به کل بیخیالش شدم.


کارها

Information

8 responses

13 01 2010
Portable Soul

کی گفته؟
سالی یه بار؟
بی انصاف (لب های لرزون)

هیشکی که قد خود آدم ریخت وبلاگش رو نمی بینه، روان خودت تازه می شه، امتحان کن

13 01 2010
nemidoonim

کار خوبی می کنی سر میزنی😉 ولی من اگه تو یه چیزی خیلی علیه تغییر باشم، اون دکوراسیونه!

14 01 2010
Portable Soul

خب پس بذار باشه
من نظر خودم رو گفتم که شدیداً عاشق تغییر دکورم

14 01 2010
Niousha B

haji man do hafte dige daram miam Vancouver! bebinimet!

14 01 2010
nemidoonim

eyval😀 pas barnameyi gozashtid ye neda bede

16 01 2010
Ali D

من از اونجایی که دوست دارم قیافه ی وبلاگ ملت و ببینم اصلا از گوگل ریدر استفاده نمی کنم! پایه ی تغییر هم هستم :دی
فعلا هم قصد ندارم بیام ونکوور، اگه برنامه ای گذاشتی منو خبر نکن :پی

17 01 2010
سمیرا

این دوالپا که نوشتی یعنی چی؟ البته من این واژه رو شنیدم یه موقعی اما یاده نیست چی بوده. شاید یه موجود افسانه ای تو یه خرده فرهنگ نه؟ بهم بگو منتظرم

17 01 2010
nemidoonim

Wikipedia:
در کتاب سندباد بحری توصیفی این‌گونه از دوال‌پا دیده می‌شود: «دوال‌پا پیرمردی است که دم جاده نشسته گریه میکند و هر رهگذری که می‌رسد به او التماس کرده میگوید مرا کول بگیر از روی نهر آب رد کن. هر کس او را کول بکند یک‌مرتبه سه ذرع پا مانند مار از شکمش درآمده دور آن کس می‌پیچد و با دست‌هایش محکم او را گرفته فرمان می‌دهد: کار بکن بده به من. برای این‌که از شر او آسوده بشوند باید او را مست کرد.»

پاسخی بگذارید

