موش مودار

19 01 2010

این بچه های آزمایشگاه «رابطه انسان و کامپیوتر» هر چند وقت یکبار آگهی می زنند که به چند نفر موش آزمایشگاهی احتیاج داریم. من معمولا بیشترش رو میرم. یه فرم رضایت نامه پر می کنی، چهار بار رو صفحه های عجیب غریب کلیک می کنی یا با صفحه کلید ور میری و این حرفها، آخرش هم یه پول مختصری میذارن کف دستت که بخشی از خرج تفریح آخر هفته رو تامین می کنه.
این بار که رفتم قرار بود تاثیر موسیقی رو روی انسان بررسی کنند. اولش بهم رضایت نامه رو داد و من هم که می دونستم فرمالیته است بدون نگاه کردن امضا کردم. بهم گفت این رو بخون ها، خیلی مهمه! گفتم ما قبولت داریم، حالا کجا باید کلیک کنم؟ گفت کور خوندی! ورداشت 8-7 تا سنسور مختلف رو توی تمام سوراخ سمبه های پیدا و پنهان بدنم فرو کرد و کلی سیم وصل کرد به سر و کله ام.
وقتی همه سنسور ها رو وصل کرد، گفت این سنسور آخری رو هم باید با چسب بزنی به سینه ات. همین که پیرهن رو کنار زدم و چشمه ای از تمدن سرشار ایرانی رو براش ریختم بیرون، آه سردی کشید و گفت میدونم با این وضعیتی که تو داری برای کندن چسب چه زجری خواهی کشید.
البته به این بدی هم نبود. نیم ساعت برام آهنگ های مختلف رو پخش کرد و دو زار گذاشت کف دستم و گفت خداحافظ شما، فقط خواهشا چسب رو جلوی من از سینه ات نکن که دلم غش و ضعف نره!


کارها

Information

5 responses

20 01 2010
بهار

اگر مرضیه به اون پستت لینک نمی داد که نمی فهمیدم قالب این جا واقعا عوض شده! آخه فکر کردم گفتی چون همه از ریدر می خونن، بی خیال عوض کردنش شدی.
و این کشف مهمترین کار امروز من بود.
این رایانامه هم منو کشته. والا به خدا.

20 01 2010
Ali

bah bah, nonavar kardi. pas inke gofti khabarie jeddi bud

20 01 2010
شیرین

هی! اینجا چه خوشگل شده! با اینکه ساده و معمولیه، ولی از قبلش به مراتب بهتره!

20 01 2010
nemidoonim

Goftam ye tanavo’i beshe dige

Are be e-mail migan rayaname az in be ba’d. Man pishnahad dadam be gmail ham began gayaname ke ziad esteghbal nashod

20 01 2010
شادی

به به از تو بعید بود ! البته همین تغییر رفت تا …

پاسخی بگذارید

