ضعف الغدد

28 01 2010

اساتید عزیز هورمون های مقاله ای خونشون زده بالا و افتادن به جون مقاله و من و به صورت جمعی دارن ترتیب همه رو میدن! واکنش طبیعی بدن به نزدیک شدن به تاریخ سر رسید یک کنفرانس، ترشح هورمون هایی در خون است که ضربان قلب و سرعت تنفس رو افزایش داده، باعث آزاد شدن قند از کبد شده، مردمک چشم رو گشاد و بقیه سوراخ ها رو تنگ می کنه. منتها باید یه آزمایش خون بدم ببینم چرا بقیه هورمون ها حق این یکی هورمون رو خورده اند!
دیشب یه برنامه شب شعر و موسیقی بود. من که می خواستم برنامه رو برم و حوصله کار هم نداشتم، بخشی از مقاله که با من بود رو به صورت خیلی مختصر و نه چندان مفید نوشتم و فرستادم برای استاد. ایشون ساعت یک شب ای-میل زد که یه خورده مفصل تر بنویس. من که جواب دیگه ای نداشتم، گفتم نگران کم اومدن جا توی مقاله برای مباحث دیگه هستم! در جواب فرمودند تو خیال کردی هر چی بنویسی من بر میدارم کپی/پیست می کنم توی مقاله؟! تو بشین تا می تونی به هم بباف، فوقش من خلاصه حرف هات رو بر میدارم. حالا به خاطر فوریت به وجود اومده برای انجام کار، طبق معمول تصمیم گرفتم بیام وبلاگ نویسی…

کارها

Information

پاسخی بگذارید

