دو دختر، یک سطل ماست

17 02 2010

به خاطر المپیک دو هفته ای تعطیل هستیم و من دلم رضا نمیده کار مفیدی بکنم. طبق معمول دلم رو خوش کردم به ورزش و غیره. اما این بین، ای-میلی به دستم رسید از یک خانم دکتر ایرانی در دانشکده علوم غذایی که احتیاج به دو سه جین ماست خور حرفه ای دارن. برای من که یه جورایی ماست قوت غالبم رو تشکیل میده، این اشاره کافی بود تا به سر بدوم!
از اون جایی که هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه، افراد زیادی رو دعوت کرده بودن جهت امتحان کردن ماست های میوه ای جدیدی که ساخته بودن. چند تا نمونه مختلف ماست هویج رو برام توی این ظرف های مخصوص آزمایش مدفـوع ریختن و قرار شد مزمزه کنم. اگه به جای قاشق از این چوب بستنی ها داده بودن دیگه شکم به یقین تبدیل می شد که با چه معجونی طرفم!
سرمای مختصری که خورده بودم باعث شده بود دماغم از کار بیافته و تمام سوال های مربوط به بوی ماست رو توسط یکی دیگه از اندام های بدنم جواب دادم! ولی در نهایت جواب هایی که دادم مفید بود و تلویحا می گفت اگر می خواهید واقعا ماست رو با آب هویج قاطی کنید، باید قید اون 99% مردم رو بزنید که از خوردن چنین گـ*ـی خوششون نمیاد و از اون 1% باقی مونده هم اکثرا خوردن این چیز ها رو بیشتر توی فیلم های خاصی دوست دارن ببینن تا اینکه خودشون بخورن!


کارها

Information

7 responses

17 02 2010
شیرین

آقا اون دو دختر قضیه اش چیه تو تیتر زدی؟! میخوای با تیترای انحرافی خواننده جذب کنی؟

17 02 2010
nemidoonim

نه بابا مربوطه، شبیه اسم یه فیلمه، دیگه خودت باید تحقیق کنی D:

17 02 2010
امیر

((((((((((((((((((((((:
Pooya, I got your comment :D:D:D:D:D

17 02 2010
شیرین

به منم بگین دیگه! من نگرفتم!!

18 02 2010
nemidoonim

آخه اصلا درست نیست اینجور چیز ها رو نویسنده لو بده p: ولی در جهت تنویر افکار عمومی اسم فیلم رو به فارسی میگم، خودت برو تحقیق کن، مسئولیت هرگونه حادثه بعد از دیدن فیلم هم به عهده خودتون. «دو دختر، یک لیوان».

18 02 2010
یوهو!

ماست را که خوندم گفتم آخ جون کاش من هم می رفتم کمک!
هویج را که خوندم گفتم آخ جون خوب شد نرفتم!

18 02 2010
شیرین

ممنون از راهنماییتون! بنده رفتم تحقیق کردم، شیرفهم شدم!! هرچند نتونستم اوریجینال ویدئوش رو ببینم ولی همین ری اکشن مووی هاش هم به کفایت منوّرم کرد! شمام سعی کن کمتر ماست بخوری.. یه سطل خیلیه.. حتا تو فیلمم با یه لیوان کار کرده!😀

پاسخی بگذارید

