حساسیت به ویروس

24 03 2010

این موقع های سال که میشه، همون موقع هایی رو عرض می کنم که بلا نسبت شما خر تب می کنه و سگ سینه پهلو، آدم دیگه تکلیف خودش رو با آب و هوا نمیدونه. هوا هی برای آدم شل کن سفت کن در میاره و یه موقعی که مثلا فکر می کنی شله، یهو سفت از آب در میاد و پدر آدم رو در میاره. خلاصه حتی اگه به گرده گل و گرد و خاک هم حساسیت نداشته باشی، سرمای بهاری رو باید بخوری و اون آب مبارک دماغ باید به هر حال به یک بهانه ای سرازیر بشه.
حالا اصلا اینارو نگفتم که آخرش بگم خودم سرما خوردم. اتفاقا سر و مر و گنده نشستم پشت کامپیوتر و دارم تایپ می کنم. قضیه استاد عزیزه که دو سه روزیه آنفلونزای بی مروتی افتاده تو جونش، دمار از روزگارش در آورده. من هم که تقریبا دو هفته ای میشه دست به سیاه و سفید نزدم، از فرصت استفاده کردم و دم به دقیقه بهش میگم که جلسه بذاریم که کار پیش بره! استاد ارجمند هم مثل این برده دارای دویست سال پیش آمریکا که نگران تلف شدن برده ها بودن، هی میگه بذار حالم بهتر بشه که ازم نگیری، وگرنه کار بیشتر می خوابه!
خلاصه، قربون صفا و صداقتش برم، این یک موردش برای ما بد هم نشد. دعا به جونش نمی کنم چون به هر حال اون ویروس های بدبخت هم حق حیات دارن، خدا رو خوش نمیاد آرزوی مرگ هیچ تنابنده ای توی دلت باشه. ایشالا در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنن و با هم کنار بیان.


کارها

Information

3 responses

24 03 2010
الف میم

بابا این استاد نامردت ما رو هم سرما داد خودش به جنم من کلی کار و زندگی دارم

25 03 2010
nemidoonim

استاد ما هم کار داره خوب، هر چند زندگی رو بعید می دونم داشته باشه. به هر حال تو هم از این فرصت پیش اومده استفاده کن به تذهیب نفس بپرداز! D:

26 03 2010
فرضيه هاي گستاخانه

انگار هوا چاشني ويروسي داره !!! اوها‌!

پاسخی بگذارید

