زادگاه

15 04 2010

بالاخره بعد از ٢٠ ماه هفته دیگه مسافر ایران هستم. نمی دونم بعد از این مدت ایران رو چه جوری خواهم دید، برای همین احساسات قر و قاطی ای راجع به این موضوع دارم. نه اینکه ایران توی همین مدت کم تغییری کرده باشه، ولی این خود من هستم که طرز نگاهم به آدم ها و جامعه خیلی عوض شده. بی خودی هم شلوغش نمی کنم، ٢٠ ماه برای عوض شدن آدم مدت زمان زیادی هم هست.
اینکه آدم ها نسبت به همدیگه چه جوری فکر می کنند. برای چه چیز هایی احترام قایل هستند. دغدغه های اصلی زندگی شون چیه. و از همه مهم تر، اون نیروی محرکی که مردم رو صبح از توی رخت خواب می کشه بیرون چیه. مسلما همه این ها برای من به مدت ٢٠ ماه چیز متفاوتی بوده و یه جورایی بهشون عادت کردم. (پست قبلی رو اگه دوست داشتید بخونید). فقط خیلی امیدوارم تصویری که از ایران دارم و در این مدت ذره ذره و بدون اینکه احساس کنم عوض شده، باعث نشه از جایی که توش به دنیا اومدم نا امید بشم.
پ.ن: دوست دارم تو مدتی که ایران هستم حتما یه مسافرت به شیراز یا اصفهان داشته باشم. اگه کسی اون طرفها دلش یه مهمون باحال می خواد بگه لطفا D:


کارها

Information

6 responses

15 04 2010
:-|

اااااا چه حیف! فقط منتظر بودی درس من تموم شه از اصفهان بیام؟

16 04 2010
میم ح میم دال

جالب اینجاس که به این نتیجه میرسی که ایران برای خودت خیلی هم جای ضایعی نبود! یعنی حداقل از بعد زندگی اجتماعی متوجه میشی ایران به مراتب بهتر بود! اما بعد از مدتی از بیکاری خودت و ملت حوصله ات سر میره. یعنی شروع میکنی فکر کردن به اینکه این مملکت اصلا داره رو چی میگرده؟ بعد به این نتیجه میرسی که روی تخم خر! یعنی کاملا بیکاری و عدم پروداکتیویتی جامعه تو چش میزنه… این تجربه شخصی من بود.

16 04 2010
الهام - روح پرتابل

چه خوب
امیدوارم خوشبگذره و به دیدتون هم آسیبی نرسه

16 04 2010
riskpersia

اصلاً بهت خوش نخواهد گذشت.
هفته اول پس از تجدید دیدار با خانواده دیگه برات غیر قابل تحمله!
موفق به انجام هیچ تفریحی نخواهی شد!
هیچ دلخوشی نخواهی داشت به جز شمردن روزهای برگشت دوبارت!
ببخشید که ناامیدت میکنم. ولی تجربه من اینجوری بود
خواستی بیای اصفهان، بهم خبر بده، اگه قول بدی پسر کم خرجی باشی البته!

16 04 2010
Abbas

خیلی هم خوب!
حتماً وقتی رسیدی از تجربیاتت بنویس.
راستی دقیقاً کی می ری؟؟

4 05 2010
دوست

بستگی داره چی بخوای ببینی! تو تغییر ممکنه کرده باشی شاید

پاسخی بگذارید

