سفرنامه (2)

18 05 2010

توی هواپیما همیشه در مورد بغل دستی ها بدشانسی میارم. جام میافته کنار پنجره و دو نفر کناری ام یا پیر هستند یا ناقص. از شانس من، این دفعه هر دوی این ها بودند. فکر کنید هر دفعه که می خواستم برم دستشویی باید صبر می کردم بغل دستی ها خودشون رو کشان کشان بلند کنند از روی صندلی و با آه و اوه بایستند کنار. اصلا عذاب وجدان داشتن جیش رو که بذاری کنار، این مدتی که اینها طولش می دادن هر چی داشتم خودش خشک می شد!
توی فرودگاه ایران که رسیدم خانواده از پشت شیشه دست تکون می دادند و بدجوری منتظر بودیم که من از بخش بار بیام بیرون. اما چشمتون روز بد نبینه، هر چی واستادم که چمدونم روی نقاله بیاد خبری نشد. تا اینکه همه چمدون ها رسید و صاحباشون خوشحال از این فتح یکی یکی خارج شدند، ولی خبری از مال من نشد و نقاله کلا ایستاد. دو زاری ام افتاد که بار نرسیده و خلاصه بعد از 2 ساعت تونستم با فقط یه کوله پشتی نسبتا خالی (به جز شیشه مشروبی که توش بود) بدون مورد بازرسی قرار گرفتن برم پیش خانواده.
بعد از 8 روز چمدونم که انگار از جنگ برگشته بود اومد در خونه. از توش یک عدد سی.دی و دو قالب صابون گم شده بود و بقیه چیز ها پاره پوره شده بود! من هم به سفارش دوستان و با کمک یک نفر که توی بازار آشنا زیاد داشت، کلی فاکتور جعلی جمع کردم که ثابت کنه توی این 8 روز حدود 4300 دلار به خرج افتادم و از شرکت هواپیمایی ادعای خسارت کردم! از همه جالب تر کت 1.6 میلیون تومنی و 750 هزار تومن شوکولات بود که من فکر نکنم تا آخر عمرم هم قرار باشه چنین غلط هایی رو مرتکب بشم! حالا باید دید چقدرش رو حاضرن بهم پس بدن.

ادامه دارد…


کارها

Information

8 responses

18 05 2010
الهام - روح پرتابل

و ما ایرانی هستیم
ما از آب کره می گیریم
یا حداقل از دوغ رقیق که دیگر می گیریم!
ما بیشماریم!

18 05 2010
nemidoonim

به خدا اگه اصلا واسه پولش باشه! بیشتر خواستم گوشمالی بدم. ولی خوب درآمد خوبیه. به بقیه هم باید یاد داد. رسانه شمایید!

19 05 2010
بلاگچه

با سلام و درود؛ شما دعوت به عضویت در سایت میکروبلاگینگ و جامعه مجازی بلاگچه شده اید.
بلاگچه، یک سرویس میکروبلاگینگ فارسی و یک جامعه مجازی برای ارتباط شما با افکار, عقاید و نوشته های دوستان، آشنایان و افرادی است که منتظر آشنایی با شما هستند!
blogche.ir

21 05 2010
Abbas

:-O

عجب بدشانسی ای !

22 05 2010
قنوید

حاجی، اینطوری که اینجا نوشتی، یه مدرکه واسه اون شرکته که حالته بگیره. بهت پیشنهاد می کنم پاکش کنی بعد از اینکه خسارت گرفتی بذاریش

23 05 2010
آتورپات

آقا خودت رو که نشد خوب ببینیم، این‌جا هم که نبود بدتر جات خالی بود.
ولی راضیم از این حرکت هوشمندانه. هرچیو نگرفتن اون شکلات رو پولش رو بگیر که خیلی حیفه، دلم کباب می‌شه یاد اون شکلات‌های چندصد یورویی می‌افتم که نشد بگیرم از بس گرون بودن پدرسگ‌ها.

24 05 2010
مرجان

پویا جان منتظر بقیه سفرنامه هستیم
امیدوارم که زورت برسه همه فاکتورت رو بگیری D:

24 05 2010
nemidoonim

به قنوید: خود اون فاکتورا مدرک سر راست تریه اگه بخوان پیگیری کنن
به آتورپات: :)) دفعه بعدی خارجه میبینیمت پس😉
به مرجان: ما که سنبه مون پر زور نیست و گردنمونم که از مو باریک تر، مگه خودشون دلشون بسوزه

پاسخی بگذارید

