ناز و نیاز

26 05 2010

این استاد عزیز ما که آب پاکی رو ریخت روی دستم. نه گذاشت و برداشت، به محضی که پام رو از کانادا گذاشتم بیرون برام یه نامه بیلاخ نشان فرستاد که با درخواست شما برای دکترا مخالفت شده. البته درسته که در هر صورت می خواستم دست کم یک سال از دانشگاه به دور باشم و پذیرش رو قبول نمی کردم، ولی استاد خود آدم اینطوری بهش از پشت خنجر بزنه دیگه نوبره!
الان با اینکه ١٢-١٠ روزی میشه اومدم، اما از بس درگیر پیدا کردن کار و غیره شدم دیگه فرصت نکردم استاد عزیز رو ببینم. انگار اصلا از اون عشق شاگرد-استادی و غمزه های پنهانی و عشوه های آنچنانی دیگه خبری نیست. فقط از اینش می ترسم که نکنه مثل قضیه درخواست دکترا هیچی نگه و لحظه آخر دوباره زهرش رو بریزه!
پ.ن: اگه کسی رو میشناسید که تو کانادا شغل با درآمد بالای ٥٠ تا در سال برای من داره معرفی کنید، شیرینی تون محفوظه. اس-تریپر هم حاضرم بشم، اگه دم و دستگاهمون رو هم مثل بانو جنیفر لوپز بیمه بدنه کنه که دیگه نور علی نوره!


کارها

Information

8 responses

26 05 2010
پت

همسر گرام بنده چند روزیه که کار را شروع کرده، خواستی بگو با هم یک قهوه بخوریم و صحبت کنیم
امیدوارم موفق باشی🙂

27 05 2010
nemidoonim

به سلامتی. خیلی ممنون😉

27 05 2010
kamran

گوگل هم الان داره میگیره واسه واترلو. پیشنهاد میکنم اپلای کنی

27 05 2010
شیرین

ببین من به صورت معنوی حمایتت میکنم، برات دعا میکنم کارت انقدر خوب باشه که دیگه کلاً هم بیخیال دکترا خوندن شی! تو هم یه شیرینی خوب حواله کن😉

28 05 2010
nemidoonim

به کامران: همین الان اپلای کردم، مرسی
به شیرین: ما هر شیرینی ای حواله کنیم جلوی اسم شما از شیرینی کم میاره. (راستی نو غرب زده هم خودتی!) p:

28 05 2010
عباس

آروزی موفقیت !

29 05 2010
29 05 2010
nemidoonim

مرسی، آره اتفاقا دیشب داشتم همینو می خوندم.

پاسخی بگذارید

