کنده کاری

16 06 2010

امروز بالاخره رفتم با اولین شرکتی که بهم پیشنهاد شغل دادن قرارداد امضا کردم و رسما وارد زندگی حقیقی خارج از دانشگاه شدم. مدیر این شرکت کوچیک نیم ساعت داشت مخ من رو می خورد که چرا این شرکت با اینکه کوچیکه خیلی کارش درسته و چرا مثل خیلی چیزهای دیگه هر چی بزرگتر باشه بهتر نیست. من هم با اینکه چند ماه اولش رو پول درستی بهم نمیدن (کمی بیشتر از پولی که به دانشجوی دکترا میدن) با کمال میل قبول کردم.
نکته جالب این بود که صاحبای چشم بادومی شرکت همه جوره حاضر بودن که سر دولت کانادا رو کلاه بذارن و من تا ویزای کارم نیومده به صورت هیئتی براشون کار کنم. بهم قول دادن که اولین تعطیلات هم که پیش اومد همه کارمندارو ببره لاس وگاس که آب و هوایی عوض کرده، چندتایی رقاص حرفه ای تور کرده و به مصرف حلال برسونن!
پ.ن: دهن عمو فـیلتـرباف رو از همین جا مورد عنایت قرار می دهیم! اگه کسی راهی بلده برای راحت شدن دسترسی دوستان در ایران لطفا به من بگه.


کارها

Information

5 responses

16 06 2010
میم ح میم دال

شرکتی که برنامه نویس بداس استخدام میکنه واسه تعطیلات بایدم کارمنداشو ببره لاس وگاس رقاص حرفه ای بیاره :پی فکر کنم درست جایی از بداس استفاده کردی :دی

17 06 2010
Alireza

Regarding the filtering, they may use Ultrasurf or Google Reader (with https)

17 06 2010
shirin

google reader doesn’t work. currently I’m using a proxy and privacy tool other than ultrasurf, but it doesnt work sometimes. as an alternative you can have a feedburner for your blog. the advantage is that it’s easy to make and it never fails. That’s all I know.
.
http://1fathi.wordpress.com/2008/02/03/how-to-start-feedburning/
.
thanks for your regards

18 06 2010
Alireza

@Shirin: Google reader really works and currently I am bypassing the proxy with it. However as I mentioned you have to change the http to https.

19 06 2010
nemidoonim

ممنون از توضیحاتتون.

پاسخی بگذارید

