دوربین امنیتی

5 07 2010

با جمعی از دوستان داشتیم میرفتیم تفریحات سالم. سر راه از کنار کازینویی هم رد می شدیم. به کله من و دوستم زد که شانسمون رو امتحان کنیم و چون برای در آوردن خرج تفریحات سالممون بود خدا هم راضیه و پولی به جیب می زنیم.
دوستم کارت شناساییش رو نیاورده بود و بعد از کلی کل کل کردن با نگهبان کازینو، آخرش نذاشت که با من بیاد داخل. برای همین رفتیم بیرون ساختمون و من از دوستم مبلغی پول گرفتم که از طرفش نایب القماره بشم و «بلک جک» بازی کنم.
وقتی که خواستم برم داخل، رییس نگهبان های کازینو با یه بیسیم تو دستش اومد جلو به من گفت ما تو و دوستت رو دیدیم که دارید کارت شناسایی رد و بدل می کنید. حالا از من انکار و از اون اصرار که می خواید نگهبانارو بپیچونید و ما از طریق دوربین ها این رو فهمیدیم!
تنها کاری که تونستم بکنم این بود که رفتم داخل، یه پول خوبی به جیب زدم، اومدم بیرون و رفتم همون جایی که نگهبان ها با دوربین ما رو می پاییدن. پول ها رو بالا گرفتم و بعدش با هر دو دست چنین بیلاخی به دوربین نشون دادم که نه تنها خود این نگهبان ها، بلکه بچه هاشون هم به خاطر توهین به مادربزرگشون من رو دیگه توی اون کازینو راه ندن!


کارها

Information

4 responses

6 07 2010
علی دهقان

آقا خدا قبول کنه! از طرف ما هم «نایب المیدل فینگر» می شدی ما هم یه ثوابی ببریم!

6 07 2010
nemidoonim

شما نیت کنید، از همون جا استعمال کنید، اجرش رو می برید.
D:

13 07 2010
ع.خ

استعمال مستعمل كرديد كه به آمريكايي جموعت بيلاخ بديد.اينا تاكسي رو هم با بيلاخ صدا ميزنن🙂

23 07 2010
nemidoonim

از انگشت وسطی استفاده کردم که برای استعمال موضعی مرسوم تر هم هست

پاسخی بگذارید

