دزدی ماهی لحظات

28 07 2010

تازه دارم می فهمم این هایی که دو شیفت کار می کنن که خرج زندگی شون رو در بیارن چی می کشن. حالا من با کار و تحصیل همزمان خیلی خسته نمی شم، ولی وقتی باید هر دو طرف جوری کار کنی که ولی نعمتت ازت راضی باشه، چیزی که آخرش باید ازش بزنی، اگر ورزش و کار خونه نباشه مطمئنا خوابه.

اگه واقعا دو شیفت کار می کردم غمی نبود، به محضی که پات رو از محل کار می ذاری بیرون دیگه به آرنجت هم نیست چیزی، ولی کار دانشگا(ه) ذهن آدم رو مثل کنه تا توی خواب هم دنبال می کنه.

خلاصه قطعات پازل زندگی ام این روزها مثل زیپ چمدونی که بیش از اندازه توش بار ریخته باشی و با فشار هم بسته نشه، احتیاج به زور زدن زیاد  و تنگ کردن درز داره تا دونه دونه سر جاش قرار بگیره.


کارها

Information

4 responses

28 07 2010
nemidoonim

راستی، دوست ندارم قضیه عنوان مطالبم رو لو بدم، ولی این یکی رو از یه شعر اخوان کش رفتم که خیلی دوستش دارم. «این نه آب است کاتش را کند خاموش…»

28 07 2010
عباس

مگه به زودی درست تموم نمی شه؟؟

28 07 2010
Alireza

Long time no post! Nice to see you again

28 07 2010
nemidoonim

به عباس: چرا، ولی خودش به تنهایی که تموم نمیشه، من هم باید در کنارش تز بنویسم خوب. D:
به علیرضا: ما که هستیم، ولی نه اونقدر😉

پاسخی بگذارید

