سوء تفاوت

6 08 2010

با رییسم راجع به زبان های مختلف صحبت می کردم. وقتی بهش گفتم فارسی رو از راست به چپ می نویسیم کلی تعجب کرد. بعد گفت شنیده بودم واپسگرا هستید، پس منظورشون این بوده که عقبی می نویسید! من چند ثانیه ای دهنم باز موند از این همه رو.

امروز داشتیم فوتبال بازی می کردیم که یک پسر بچه سیاهپوست کنار زمین ایستاده بود و مثل گربه که کنار قصابی واستاده باشه به بازی نگاه می کرد. بهش گفتیم اگه می خواد بیاد بازی کنه. برای اینکه قاطی نشیم اون هایی که لباس سفید داشتن توی یه تیم بودن و بقیه تو تیم مقابل. یکی از دوستان به پسربچه که لباس نارنجی هم داشت گفت ببین، ما تیم سفید ها و رنگی ها هستیم، تو باید بری توی تیم رنگی ها. برای چند ثانیه دهن پسر بچه باز مونده بود.

با یه نفر آدم تصادفی صحبت می کردم. پرسید شما فرانسوی هستی؟ گفتم نه ایرانی ام. گفت سوژه خوبی میشه برای خنده! پرسیدم واسه چی. گفت من و دوستام بین خودمون یه جوک داریم که هر کی ایرانی به تورش بخوره بهش می خندیم… البته چون شماها زیادید و این مساله زیاد اتفاق میافته… راستی سال نوتون مبارک باشه!


کارها

Information

One response

7 08 2010
الهام - روح پرتابل

برای این پستت قبل از شر کردن نوت زدم:
مهاجرت رو بستگی داره از کدوم جهت نگاه کنی

عزت نفس یکی از جاهائیه که خیلی درد داره وقتی ضربه می خوره

پاسخی بگذارید

