مرام کش

15 08 2010

بر اثر یه بی دقتی زدم تمام دوستام رو از گوگل ریدر و گوشی ام پاک کردم. بعد که مجبور شدم دونه دونه واردشون کنم، دیدم بعضی هاشون انگار حتی ارزش یک کلیک کردن ناقابل رو هم ندارن.
راستی گفتم بی ارزش، استاد عزیز بعد از یک هفته که تزم رو براش فرستادم هنوز هیچگونه علائمی مبنی بر حیات یا حتی خبر مرگ از خودش بروز نداده. دیگه مجبور شدم بفرستمش برای استاد دوم که رفیق اسرائیلیمون باشه. اون هم گفت از نظر من حله، فقط اگه می خوای جاییش رو واقعا بخونم بگو! پیش خودم گفتم ما این همه امام حسین و این ها داریم، ولی مرام هیئتی رو باید توی همین خارجی ها جستجو کرد!


کارها

Information

3 responses

16 08 2010
فاطمه

من فکر کردم گودر دیوونه شده کنار اسمت زده نیو:دی نگو خودت یه کارایی کردی

16 08 2010
nemidoonim

نتیجه اخلاقی می گیریم که در حد یک کلیک کردن ارزش داشتی پس p:

16 08 2010
عباس

عجب !

پاسخی بگذارید

