گیروکراسی

26 08 2010

بالاخره از تزم دفاع کردم و کار های اداری اش رو هم از طریق ای-میل در عرض کمتر از یک ساعت تموم کردم. استاده که اصلا تز رو نخونده بود و فقط ازم پرسید فلان اشکالی رو که قبلا گفته بودم درست کردی؟ منم راستا حسینی گفتم آره و قبول کرد. خود دانشگاه هم که خیلی سریع تاییدیه رو برام فرستاد. یعنی اگه توی تز به عمه حضرت ملکه شون هم فحش چارواداری داده بودم، روحشون هم خبردار نمی شد.
یاد پروژه لیسانسم توی ایران افتادم. استاد پروژه و دانشکده تز رو تایید کرده بودن و هفتصد جاش امضا زده بودن، ولی کارگر صحافی بهم گیر داده بود که چرا اولش بسم الله نذاشتی، من چاپ نمی کنم. شاه بخشیده بود شاه قلی نمی بخشید! خلاصه آخرش مجبور شدم بگم یه صفحه سفید بزنه اولش که بعدا خودم با نستعلیق بنویسم!


کارها

Information

6 responses

26 08 2010
Abbas

مبارکه !

27 08 2010
الهام - روح پرتابل

خوشحالم
تبریک می گم و خسته نباشید

27 08 2010
شیرین

تبریییییک!

27 08 2010
مرجان

واقعا خسته نباشی
به امید موفقیتهای بعدی

27 08 2010
nemidoonim

خیلی ممنون
D:

28 08 2010
یک

تبريک ميگم،امکانش هست در مورد موضوع پروژه‌ای که برای لیسانس انجام دادی توضیح کوتاهی بدی؟

پاسخی بگذارید

